Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij nodig ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterij nodig ???

Batterij nodig voor uw fototoestel.

Kijk eens hier:

Heb een namaak batterij besteld voor mijn Canon 400D.

19.90 ipv 80 Euro
    Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

Re: Batterij nodig ???

Het kan nog heel wat goedkoper bij:

Maar daar betaal je wel verzendkosten.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fisherman Bekijk bericht
      Batterij nodig voor uw fototoestel.

Kijk eens hier:

Heb een namaak batterij besteld voor mijn Canon 400D.

19.90 ipv 80 Euro
      'k zou toch graag weten hoeveel mAh de batterij levert, staat trouwens nergens vermeld.

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Het kan nog heel wat goedkoper bij:

Maar daar betaal je wel verzendkosten.

hier ook al is het weinig:
      * Voor levering naar België brengen wij slechts 1,95 euro in rekening.

mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Nog eentje uit Duitsland.

Batterij voor Alpha-100 met verzendkosten tegen 34,80 euro. Net zoveel als batterieking dus (maar of daar verzendkosten bij zijn...). Mah iets hoger dan de originele (1620 tegen 1600 of zoiets..., kweettet niet van buiten).

Ook batterij voor mijn lumix daar gekocht. Gaat wel niet zo lang mee als de origenele (vind ik) , maar tis dan ook maar een reservebatterij.
        Die van voor de Sony heb ik nog niet gebruikt.
        Alpha male no more.
        Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
        FB: Joska Joska.

Comment

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf: http://www.bestbatterydeal.nl/assets...atterydeal.nl/
          Zij rekenen geen verzendkosten voor batterijen/accu's
          Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
          en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
          Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

Comment

Heeft iemand ervaring met Penlight 2700?? Dit zijn gewone AA batterijen!

Peter.
            Flickr - pxter

Comment

thanks, zeer nuttig, heb me meteen een besteld se
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fisherman Bekijk bericht
                een namaak batterij
                Werkt een namaak batterij even goed als een originele batterij?

Als ik binnenkort mijn Canon eos 400D aankoop, dan zit er standaard een batterij bij. Maar om veel foto's te maken zou ik ook nog een 2de batterij willen kopen. Een originele Canon batterij zal mij veel geld kosten, maar zo'n namaak batterij... Ik weet het niet, en dan nog via internet

Maar ja, ik koop nooit via internet, dus ik zal wel geen namaak batterijen kopen, tenzij er zulke batterijen verkocht worden als echte batterij in winkels.

Mister Canon
                Mijn foto's maak ik met een Canon eos 400D body en de standaardlens 18-55 mm en de Speedlite 430 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister Canon Bekijk bericht
                  Een originele Canon batterij zal mij veel geld kosten,...

51 euro exclusief verzending.....

mvg,
                  2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

accu 4 u is ook ne goeie, 10euro voor 1ne ( wel 350D ) en 1euro verzendkosten (omdat ik in Belgie woon, zoals vele, lol)
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Werkt een namaak batterij even goed als een originele batterij?

Maar ja, ik koop nooit via internet, dus ik zal wel geen namaak batterijen kopen, tenzij er zulke batterijen verkocht worden als echte batterij in winkels.

Mister Canon
                      Een namaak batterij is er ééntje die er net hetzelfde uitziet als een originele, waarop dus bijvoorbeeld Canon staat in plaats van een ander merk. Dat soort batterijen mag dus eigenlijk nooit verkocht worden, en de namakers die ze toch zouden leveren zijn alleen uit op zoveel mogelijk winst. Wat er inzit is dus totaal onbelangrijk, want ze zijn toch illegaal bezig. In het beste geval zullen ze wel werken...
                      (Op die manier worden er tegenwoordig ook heel goedkope Sandisk-geheugenkaartjes aangeboden vanuit China .)

De meest verkochte akku's zijn dus "compatibele akku's".
                      Bij www.akkuinternational.de hebben ze zo voor de meeste camera's, laptops en gsm's vervang akku's aan een prijs die vele malen lager ligt dan die van de fabrikanten zelf.

Maar dat wil daarom niet zeggen dat ze slecht zijn. Ik gebruik zelf twee akku's van akkuinternational, samen met de originele van Canon, en ik merk geen enkel verschil (ze waren alleen véél goedkoper ).

In de meeste winkels kunnen ze ook compatibele akku's leveren, maar dan liggen de prijzen gewoonlijk wel heel wat hoger dan wanneer je ze online bestelt. Als je ze online koopt, dan betaal je werzendkosten. Maar als je zelf een hele dag met de auto rondrijdt om de laagste prijs in een winkel te vinden, dan ben je veel meer kwijt aan benzine of diesel .
                      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        die er net hetzelfde uitziet als een originele
                        Amai! Hoe kan je dan nog weten wat een echte batterij is en wat namaak is?

En voor mij geen namaak hoor! Alles origineel! Je weet nooit dat die namaak batterijen (en geheugenkaartjes) voor problemen zorgen met je fototoestel!

Ook nog dit: Als de gewone consument hier al weet van heeft, brengt dit dan winkels niet op ideeën? Namaakbatterijen verkopen als echte batterijen?

Een verkoopster zei me dat dit soort batterijen hetzelfde zijn als batterijen voor GSM-toestellen. Nu mijn vraag: Gaan die ook zo lang mee? Ik laad mijn GSM 1 keer per week op. Ik veronderstel dat zo'n batterij in een digitaal fototoestel ook zo lang mee gaat?

(Ik heb het nu wel specifiek over de Lithiumbatterijen voor digitale fototoestellen hé!)

Mister Canon
                        Mijn foto's maak ik met een Canon eos 400D body en de standaardlens 18-55 mm en de Speedlite 430 EX II

Comment

Amai! Hoe kan je dan nog weten wat een echte batterij is en wat namaak is?

En voor mij geen namaak hoor! Alles origineel! Je weet nooit dat die namaak batterijen (en geheugenkaartjes) voor problemen zorgen met je fototoestel!

Ook nog dit: Als de gewone consument hier al weet van heeft, brengt dit dan winkels niet op ideeën? Namaakbatterijen verkopen als echte batterijen?

Een verkoopster zei me dat dit soort batterijen hetzelfde zijn als batterijen voor GSM-toestellen. Nu mijn vraag: Gaan die ook zo lang mee? Ik laad mijn GSM 1 keer per week op. Ik veronderstel dat zo'n batterij in een digitaal fototoestel ook zo lang mee gaat?

(Ik heb het nu wel specifiek over de Lithiumbatterijen voor digitale fototoestellen hé!)

Mister Canon
                          Bij sommige namaakprodukten worden er experts bijgehaald om vast te stellen dat er iets fout zit. Je bent dus nooit 100% zeker, want ook de verpakkingen worden nagemaakt.
                          De boetes op namaak zijn ook heel hoog, en dat is een reden waarom zeker de betere (online)winkels zich nooit wagen aan dit soort praktijken. Maar via websites van andere landen is er altijd wel ergens iemand die zo'n spullen aanbiedt. De douanediensten houden de boel een beetje in het oog, maar het is onmogelijk om alles te controleren.

Lithium-ion akku's kan je best nooit te ver ontladen (in tegenstelling tot nikkel-cadmium of nikkel-metaalhydride akku's) omdat ze daar niet goed tegen kunnen.
                          Je kan dus beter de akku van je camera of gsm geregeld wat bijladen, dan te wachten tot ze zo goed als leeg is. Dan gaan die akku's meerdere jaren mee. De akku's die ik gebruik in mijn 20D zijn al meer dan twee jaar oud, en die werken nog steeds prima, dus ook de compatibele akku's van akkuninternational, die toen maar 5,99 euro kostten .

Waarom zou je tot 10x meer betalen voor originele akku's die niet beter zijn dan de compatibele akku's???

Er zitten hier héél veel tevreden gebruikers van die goedkope akku's .
                          BD0338BE

Comment

Ik denk ook dat het niet altijd illegaal is. Die van mij zijn compatibel maar het merk Canon staat er niet op dus niemand kan ze dan ook verkopen als een Canon. Is dat niet gewoon dan iets als een 3de partij zoals je sigma hebt bij de lenzen...
                            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                              Ik denk ook dat het niet altijd illegaal is. Die van mij zijn compatibel maar het merk Canon staat er niet op dus niemand kan ze dan ook verkopen als een Canon. Is dat niet gewoon dan iets als een 3de partij zoals je sigma hebt bij de lenzen...
                              Zolang ze die niet verkopen als "originele" Canonbatterijen, is er volgens mij niets aan de hand, anders zou akkuinternational.de al lang niet meer bestaan .

Het is wel zo dat wanneer er wat mis zou gaan, dat je dan best de camera niet ter reparatie opstuurt met een niet originele akku. Want bij garantiegevallen proberen ze er altijd wel onderuit te geraken als ze het defect op die akku kunnen steken, geef ze dus geen aanleiding om de garantie te laten vervallen.
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X