Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Image tank

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Image tank

ik gebruik mijn PD70X als externe schijf
    de foto's blijven dus op die harde schijf staan
    het dient niet enkel als copieerder

ben er content van
    copieert 1GB in 2 minuten
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ik had vorig jaar op vakantie wel een image tank mee, maar heb die na de vakantie verkocht.
      Als je het per Gb bekijkt, is CF inderdaad duurder dan een image tank, maar CF is zoveel handiger, en ik hoef geen 40 Gb of meer te hebben.

In juli ben ik van plan gewoon nog 8Gb CF bij te kopen. Dan heb ik genoeg voor 2000 foto's. Dat moet ruim voldoende zijn voor twee weken.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Vantje : ik laad het ding alleen op in cybercafe's via de USB poort . Het tankje blijft uitgeschakeld hoor
        www.Klikkerdeklik.be
        Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Ik heb sinds gisteren de Hyperdrive Space met 100gb.
          Een heel compact toestel met een simpele bediening maar toch veel functies.

Ik heb het vandaag een beetje getest. Het copieert een Transcend 4GB 120X op 4,30 minuten. Ik heb het kaartje 15 maal gekopieerd en toen was de batterij 1/2 leeg.

Ik ben weeral content.
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Ik heb sinds gisteren de Hyperdrive Space met 100gb.
            Een heel compact toestel met een simpele bediening maar toch veel functies.

Ik heb het vandaag een beetje getest. Het copieert een Transcend 4GB 120X op 4,30 minuten. Ik heb het kaartje 15 maal gekopieerd en toen was de batterij 1/2 leeg.

Ik ben weeral content.
            Ik moet toegeven, dit zijn indrukwekkende prestaties!
            Mijne Sony Image Tank heeft maar efkens 7 minuten nodig voor 1 GB en na ongeveer 6GB is hij kompleet leeg...
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Hallo,

ik ben ook eerder voorstander van CF kaartjes. Ik heb echter vrijdag voor ca 99 EUR in de Makro een Sitecom tank gekocht van 30GB. Er bestaat ook een 20 GB versie voor ca 60 EUR. Is in prestaties niet te vergelijken met de Xdrive en andere highend modellen. Ca 2 Gbyte in 9 min overgezet ...
              Als backup niet verkeerd. Werkt op 12 V en kan je dus ook op de sigarenaansteker in de wagen mits extra stekker gebruiken. Batterij was vlot opgeladen. Ik schat de autonomie op ca + 6 Gbyte overzetten via baterij.

Niets bijzonders, maar ook niet heel duur.

Groet
              Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

Comment

Ikzelf heb een vosonic 8360 en ben er heel tevreden van, deze fungeert niet enkel als imagetank maar ook als viewer. Je kan er buiten je fotos in jpeg of raw ook nog film en mp3 op afspelen.
                Ik vind hem heel handig om je foto's op te reviewen en al een eerste selectie te maken (lees slechte foto's verwijderen).
                Tis iets duurder als een pur sang image tank maar ik zou em niet kunnen missen.
                Je kan ervoor kiezen om genoeg solid state memory mee te nemen en een image tank, zodat je je fotos op 2 fysieke locaties kunt bewaren. Tis maar hoever je hier in wilt gaan.
                -----------------------
                www.maartensomers.be
                -----------------------

Comment

Working...
                X