Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

    Hello iedereen,

    even een kleine vraag.

    M'n moeder zou zich graag een Sony Cybershot DSC-N2 kopen, met een onderwaterbehuizing, om binnen 2 weken in Egypte foto's te maken van de vissen.

    Nu zit ze met de volgende kwestie, waar ik ook eigenlijk het antwoord niet op weet:
    ze zou graag een 2GB (of eventueel 1GB) Sony Memory Stick Duo PRO kopen.
    Zou het in haar geval (met dit toestel) veel uitmaken of ze kiest voor een normale Sony Memory Stick Duo PRO, of een Memory Stick Duo PRO High Speed.
    Dit scheelt namelijk enorm veel in prijs, maar als ze best de High Speed kan nemen, zal ze dit met plezier doen.

    Alvast bedankt voor jullie deskundig advies,

    en met vriendelijke groeten,
    Tom.
    | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

  • #2
    Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

    Ik heb er zo eentje in de gsm, en als ik foto's neem dan merk ik dat het wel wat traag gaat.
    Aangezien het hier bij jou om een fototoestel (10MP) gaat zou ik persoonlijk toch ook de High Speed versie kiezen.
    De 2GB High speed kost zo'n 100 euro. (http://www.memoryshop.be/product/236...peed-2-gb.html)


    mvg,
    Last edited by Henk_01; 23 februari 2007, 19:36.
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

      Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

        Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
        Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
        Mijn excuses.

        Henk_01, bedankt alvast!
        | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

        Comment


        • #5
          Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

          ik hoop dat hier nog reactie op komt maar als je op ebay gaat kijken kosten die memorykaartjes toch bitter weinig dan de hierboven vernoemde 100€...

          ook de high speed kaartjes...

          Comment


          • #6
            Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

            in een compactje ga je nooit het verschil merken tussen een high speed en een gewone memory stick... dus je hebt meer dan genoeg met de gewone pro duo.
            ik heb mijn 4GB ms pro duo van sony 65 euro splinternieuw betaald...
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Memory Stick Duo PRO: Gewoon of High Speed?

              Ik heb zelf een sony H5. Als ik de prijzen zie op ebay kan ik voor 50€ 2 kaartjes van 2GB hebben hogh speed thuis geleverd (verstuurd vanuit belgie)

              Comment

              Working...
              X