Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke flits voor d70s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke flits voor d70s

Ik zoek mij een flits aan te schaffen voor mijn Nikon D70S.
    Ik weet dat de Nikons sb600 en sb800 zeker goed zijn, maaar zijn er geen andere die ook goed zijn maar iets prijselijker .

Ze zouden wel horizontaal als vertikaal draaibaar moeten zijn

Re: welke flits voor d70s

Metz heeft de Mecablitz 54-MZ4i die zou moeten werken met de D70s. Ik haal het type zo even uit mijn geheugen dus ben niet helemaal zeker of het correct is. Je kan in elk geval wel op de site van Metz gebruik maken van een tool waarbij je cameratype ingeeft en dan krijg je alle mogeijke flitsen (van Metz) die compatibel zijn met je toestel. Wat de prijsklasse betreft weet ik niet of Metz een goedkopere oplossing is dan de sb600 en 800, maar ik vrees een beetje als de flitskop in de twee richtingen zwenkbaar moet zijn, dat je dan altijd wel in de hogere prijsklasse gaat terechtkomen, maar daar kan ik me in vergissen. Hopelijk heb je hier wat aan...
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
      Metz heeft de Mecablitz 54-MZ4i die zou moeten werken met de D70s.
      Er zijn 4 fully dedicated Metz-flitsers: klikkerdeklik.

Comment

een metz flits kost evenveel als een nikon flits en zijn even zwaar kwestie lichtsterkte dan kun je evengoed een nikon flits kopen
        als je meer een budgetlits zoekt kijk dan eerder naar een sigma flits

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
          Ik zoek mij een flits aan te schaffen voor mijn Nikon D70S.
          Ik weet dat de Nikons sb600 en sb800 zeker goed zijn, maaar zijn er geen andere die ook goed zijn maar iets prijselijker .
          Ze zouden wel horizontaal als vertikaal draaibaar moeten zijn
          Is niet zo moeilijk. De Nikon SB-800 natuurlijk . Zie maar wat er over geschreven wordt. Ik had een SB-80 DX waar ik al zeer tevreden mee was en sinds kort een SB-800 waarvan ik geen moment spijt hebt. Misschien iets langer doorsparen. Het is de investering dubbel en dwars waard .

Comment

Working...
          X