Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kenko ext 1,4 op canon 70-200 F4 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kenko ext 1,4 op canon 70-200 F4 IS

Kan iemand mij vertellen of de Kenko extender (x1,4) werkt op een canon 70-200 IS F4 lens? Ik overweeg sterk om zulke lens aan te schaffen en heb nog zulke extender liggen. Natuurlijk besef ik wel dat als ik de EXT gebruik ik op F 5.6 zou uitkomen. Weet iemand of dit technisch mogelijk is?

Re: kenko ext 1,4 op canon 70-200 F4 IS

Zoals onlangs nog geschreven hier door meerdere mensen : van een converter ben je maar zeker dat hij werkt als je hem op te gebruiken combinatie getest hebt. Als je een Kenko koopt, zorg er dan zeker voor dat het een PRO serie is.
    Kost twee tot drie keer meer dan de andere Kenko's maar die zijn dan ook geen knijt waard.

Ik ga me een 2x extender aanschaffen als wss voorlopig gebruik op men Sigma 50-150mm F2.8 om toch een iets groter bereik te halen, tot de centjes en de absolute nood er zijn aan een duurdere prime lens. Nu ben ik even gaan horen in de winkel, en nu zou bij de sigma de 2x extender ervoor zorgen dat de AF niet meer werkt,
    fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
      Zoals onlangs nog geschreven hier door meerdere mensen : van een converter ben je maar zeker dat hij werkt als je hem op te gebruiken combinatie getest hebt. Als je een Kenko koopt, zorg er dan zeker voor dat het een PRO serie is.
      Kost twee tot drie keer meer dan de andere Kenko's maar die zijn dan ook geen knijt waard.

http://forum.belgiumdigital.com/show...ight=converter

Het is een pro die ik heb liggen hoor...Gebruik die momenteel op mijn tokina 80- 200 en je merkt haast geen kwaliteitsverlies... MAar aangezien ik hem heb liggen zou ik willen weten of hij op die Canon 70-200 F4 IS werkt. Zou het gek vinden om een canon ext te kopen als ik reeds eentje heb van een ander merk dat ook zou werken.

Comment

Hallo,

Boerkejos : ik zou zeggen, gewoon proberen. Dan weet u het.

Elsan : opmerking uit eigen ervaring of gelezen,gehoord of iets dergelijks...?

Tip om te lezen : http://www.traumflieger.de/desktop/t...ertertest2.php
        Het is in het Duits, maar wel nuttig om te lezen.

Succes.
        Adrie

Comment

Working...
        X