Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linkstar vs Bowens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Linkstar vs Bowens

Linkstar is een Pak goedkoper dan Bowens.. Ik plande om de gemini 500's te kopen maar voor dezelfde prijs heb ik ipv 2 gemini's, 4 lampen van linkstar!

Zit er een groot verschil op deze twee merken qua kwaliteit?

Groetjes
    D700 - 24-70 NIKKOR - 70-200 VR NIKKOR - SB-800 - MANFROTTO 055PROB + ballhead en ng wa reflectieschermkes en een difuusschermke waar ik veel aan heb :-)

Re: Linkstar vs Bowens

ja wat is kwaliteit tegenwoordig nog he.. een Mercedes zou ook betere kwaliteit moeten zijn dan een volkswagen. Maar of ze in de praktijk nu echt beter of slechter zijn??

Zelf heb ik FE en ben er blij mee, zou ik het nogmaals moeten doen, zou ik linkstar kopen, vanwege de aansluiting en de 1/32 power en niet te vergeten het slave-oog!!! Deze zit bij een FE achterop en bij een Linkstar BOVENOP, heel groot voordeel voor mij. Ik heb toendertijd 1700 eur betaald voor 4 flitsers, softboxen, trigger, snoot, kleppenset etc. dat had ik met een bowens, elinchrom, etc nooit gered. Ik hou liever geld over voor accessoires, wil nu een projectiespot gaan kopen.
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
    X