Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oplaadbare batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oplaadbare batterijen

Ter info:
    Mijn vrouw heeft straks van de Colruyt oplaadbare batterijen meegebracht, waren in aanbieding.
    Volgens mij een goede prijs.

Merk GP NIMH 2500 MAH 3+1 gratis voor 15,50 euro
    Groetjes
    Valere

Re: Oplaadbare batterijen

Bij Lidl hebben ze vanaf donderdag ook oplaadbare batterijen, een setje AA's (4 stuks) kost 3,99 euro.

Er staat nergens bij welke capaciteit ze hebben, maar dat zal ook wel rond de 2500mAh zitten.

Die akku's heb ik nog niet getest, maar de goedkope Aldi-akku's werken hier ook zonder problemen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Bij Lidl hebben ze vanaf donderdag ook oplaadbare batterijen, een setje AA's (4 stuks) kost 3,99 euro.

Er staat nergens bij welke capaciteit ze hebben, maar dat zal ook wel rond de 2500mAh zitten.

Die akku's heb ik nog niet getest, maar de goedkope Aldi-akku's werken hier ook zonder problemen.
      Inderdaad ik heb hier ook een setje van de Aldi liggen en die waren ook goed.
      Groetjes
      Valere

Comment

Heeft er al iemand een vergelijkend testje gedaan tov die nieuwe "eneloop" batterijen van sanyo? Deze zouden langer ongebruikt mee gaan, maar ook in gebruik desondanks het lagere mAh ?
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          Heeft er al iemand een vergelijkend testje gedaan tov die nieuwe "eneloop" batterijen van sanyo? Deze zouden langer ongebruikt mee gaan, maar ook in gebruik desondanks het lagere mAh ?
          In dit topic zit al zeker één heel tevreden gebruiker:
          hallo, ik heb hier een nieuwe k 100d, maar heb een vraag over de baterijen. ik gebruik oplaadbare van 2200 m amp(Bilora en Uniross ),en deze gaan amper 70 clics mee:B als ik de gebruikers ervaringen lees her en der op het net,zou met dergelijke bat toch een 300 clics geen prob mogen zijn. slechte bat ? of camera
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Vier herlaadbare batterijen voor 3,99 € ? Dat is wel echt goedkoop, dan denk ik dat ik er ook wel enkele setjes haal. Voor die prijs kan je al eens een 'risico' nemen ...
            Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

Working...
            X