Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met fotofilter.nl ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iemand ervaring met fotofilter.nl ?

In een andere topic werd deze site aangegeven :
    www.fotofilter.nl. Als je die link nakijkt, dan is het er wel echt goedkoop, hoor ! Als je ziet wat men soms voor een filterke durft vragen ... Iemand ervaring met die online-shop ? Is de kwaliteit van het materiaal goed ? Verzendkosten naar België ?

mvg

Ronny
    Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Re: iemand ervaring met fotofilter.nl ?

Niemand die iets kan zeggen over de kwaliteit van die filters, verzendkosten, .. whatever ?
    Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

gisteren mijn pakketje ontvangen.
      alles is dik in orde geleverd en verpakt en zo.

verzendkosten waren wel 12.50 euro.
      en als ge kunt, betalen met visa.
      want ik heb betaald met overschrijving, en de bank rekende nog eens 15 euro extra aan. redelijk duur batje toch wel.
      Live is what you make of it,
      http://www.flickr.com/photos/merces/
      merces

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door merces Bekijk bericht
        want ik heb betaald met overschrijving, en de bank rekende nog eens 15 euro extra aan. redelijk duur batje toch wel.
        Met IBAN betaald?

Comment

Bedankt voor de reacties, dat is inderdaad veel geld als je enkel een filtertje nodig hebt ... En zijn die filters goed van kwaliteit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door merces Bekijk bericht
            en als ge kunt, betalen met visa. want ik heb betaald met overschrijving, en de bank rekende nog eens 15 euro extra aan. redelijk duur batje toch wel.
            Vreemd ik zou de bank eens gaan bellen dan! Binnen Europa kan je bank overschrijvingen doen zonder kosten! Je moet inderdaad met een IBAN nummer betalen en gedeelde kosten laten staan!

Heb vele betalingen binnen eruopa gedaan op deze manier vrij van kosten!
            ~ Canon + weinig glaswerk

WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

Comment

hm, zal inderdaad eens moeten navragen bij de bank.

voor de rest is het materiaal allemaal van goede kwaliteit hoor, alé voor zover ik er iets van weet natuurlijk.

ne hele reutemeteut gekocht.
              beschermglas, uv-filters, step-up ringen, close-up set
              alles content van
              Live is what you make of it,
              http://www.flickr.com/photos/merces/
              merces

Comment

Die close-up voorzetlenzen en omkeerringen voor macro lijken mij ook wel interessant...
                Momenteel geen fototoestel meer!

Comment

Ik heb er al verschillende keren gekocht.
                  Lensdoppen, omkeerringen, stepdownringen en close-up filters.
                  Alles van goede kwaliteit en snel en correct geleverd.
                  Ik geef aan brievenbuspost en dan is het in Nederland maar iets van 2 euro.
                  Naar België weet ik niet precies maar dat zal dan ook niet zoveel kosten via brievenbuspost.
                  Betalingen kun je met iban en biccode doen dat is voor particulieren gratis.
                  Werkt snel en goed. Ik woon in Nederland en mijn kinderen zitten in België op school en ik betaal alle schoolrekeningen zo.
                  Succes
                  Marlies
                  Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

Met zo'n close-up filters, moet je veel inboeten aan beeldkwaliteit, aan scherpte?

't Heeft natuurlijk niet veel zin een close-up voorzetlens te kopen als ik de scherpte van m'n Micro-Nikkor kwijt ben...
                    Momenteel geen fototoestel meer!

Comment

'k vind geen 105mm filters
                      www.loft6.be

Comment

Je moet voorop de lens naar je filtermaat kijken die zal zeker geen 105mm.
                        Wat de close-up lensjes van deze firma betreft die vind ik van zeer goede kwaliteit. Zeker gezien de prijs.
                        Ietsje aan scherpte boet je altijd in maar ik heb er geen vertekeningen mee of zo.
                        Marlies
                        Groetjes Marlies

Comment

Ben ik juist als ik geen voorzet vind om mijn 70-300 APO Macro van Sigma met filtermaat 58 mm, waardoor ik de kortste scherpstelafstand van 90 cm naar 45 cm kan terugkrijgen ? Volgens wat ik lees moet ik dan ook nog een 'step-down' ring monteren maar ook die hebben ze niet van 58 mm naar ... mm. Is die 58 mm dan zo een uitzonderlijk maatje ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prieckaerts Bekijk bericht
                            Je moet voorop de lens naar je filtermaat kijken die zal zeker geen 105mm.
                            Wat de close-up lensjes van deze firma betreft die vind ik van zeer goede kwaliteit. Zeker gezien de prijs.
                            Ietsje aan scherpte boet je altijd in maar ik heb er geen vertekeningen mee of zo.
                            Marlies
                            appelmooz zijn 120-300 heeft wel 105 mm filters nodig
                            Nice pen, bet you write good stories with it.
                            Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

Comment

Ja die lens wel
                              Maar voor lensjes van 58mm moet je gewoon even mailen of bellen want normaal dacht ik dat ze gewoon in het assortiment zitten.
                              Misschien zijn ze nu niet op voorraad.
                              Ik hoop dat je succes hebt.
                              Marlies
                              Groetjes Marlies

Comment

Working...
                              X