Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studioflitser/installatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studioflitser/installatie

Er is een enorm verschil in prijs. Ik heb geïnformeerd naar een set studioflitsers van visatec, 3 van 800B, plus nog een aantal andere accessoires en dit aan een prijs van iets meer dan 2000 euro plus statieven.

Toen ging ik surfen en kwam ik op een site die de merken Falcon Eyes en Elfi? verkocht, voor bijna dezelfde set vragen zij 1/3 van de prijs?

Ik heb die set nogal dringend nodig? Heeft iemand van jullie ervaring met één van beide merken en wat zou er minder goed kunnen zijn aan de goedkopere van de twee?

Bedankt op voorhand!

Re: Studioflitser/installatie

De falcon eyes zijn goed van prijs.
    We ( fotoclub ) hebben ondertussen 6 flitsers ( 300w ) staan in de studio en zijn er tevreden over.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Hallo allemaal,

maar één reactie?? Zijn er zo weinig mensen die in studio werken?
      Kan ik heel moeilijk geloven?
      Dus bij deze nog iets meer reacties en advies gevraagd,

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arthur5 Bekijk bericht
        Hallo allemaal,

maar één reactie?? Zijn er zo weinig mensen die in studio werken?
        Kan ik heel moeilijk geloven?
        Dus bij deze nog iets meer reacties en advies gevraagd,

Bedankt!
        Integendeel, er zijn er veel die in de studio WERKEN en dus niet constant op het forum zitten.

Even geduld, en je zal wel geholpen worden hoor

Mvg,
        TravelToy.
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arthur5 Bekijk bericht
          Er is een enorm verschil in prijs. Ik heb geïnformeerd naar een set studioflitsers van visatec, 3 van 800B, plus nog een aantal andere accessoires en dit aan een prijs van iets meer dan 2000 euro plus statieven.

Toen ging ik surfen en kwam ik op een site die de merken Falcon Eyes en Elfi? verkocht, voor bijna dezelfde set vragen zij 1/3 van de prijs?

Ik heb die set nogal dringend nodig? Heeft iemand van jullie ervaring met één van beide merken en wat zou er minder goed kunnen zijn aan de goedkopere van de twee?

Bedankt op voorhand!
          Je dient 800Ws te hebben !?
          Gewoon een vraagje ... wat wil je gaan fotograferen ?

Mocht je genoegen nemen met "minder" dan heb je de D-lites van Elinchrome en eventueel Linkstar.
          Groetjes

Lukathi

Comment

Wel ik zou personen ten voeten uit willen fotograferen en produktfoto's.

Ik heb de site van gsl bezocht en zij hebben sets van 2 flitsers van 900B. Waar staat die 900B voor? Dat is de kracht? Hier in Antwerpen,(Grobet), stelden ze een set voor van 3 solo's van 800B.
            Ik zou het liefste dus 3 flitsers willen die voldoende zijn om iemand volledig te kunnen fotograferen.

Daarnaast heb je dan ook het mer Elfi? Maar weinig info hieromtrent?

Dan is er nog de site van Servix, maar ook daar weinig info over produkt plus ook weer een stuk duurder.

Comment

Ik heb zelf een Falcon Eyes DE 600B met softbox 80x100 cm. Ik ben er heel tevreden over. Alleen vind ik 'm iets te krachtig. Ik gebruik 'm de hele tijd om minimum en dit is soms nog te veel. Ik ben er dus zelf over aan het denken om een 300B bij te kopen.

Ik was er eerst over aan 't denken om ook Visatecs te kopen, maar ik ben heel tevreden over de Falcon Eyes.

Ik heb er ook kleppen, honingraten, kleurenfilters en paraplu's bij gekocht, maar ik gebruik eigenlijk bijna uitsluitend de softbox.

In België wordt FE enkel door GSL verkocht. Misschien de moeite waard om eens in het buitenland te checken. www.kamera-express.nl bijvoorbeeld.
              www.focusfotografie.be
              www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Ik bezit eveneens FalconEyes. (1 x 600; 2 x 300; 1 x 150). De 150W/S is voor mij eerder een miskoop. Voor de rest meer dan tevreden. Ook de softboxen en statieven vind ik van goede kwaliteit. Voor anmateurgebruik:
                https://waltertalboom.be-
                Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ik heb zonet een set gekocht van Multiblitz met een Profilux 600 en een Profilux 400 en ik moet zeggen 600 watt is gewoon zelfs teveel ik moet hem half toeschroeven om er iets mooi uit te krijgen.

Voor de rest zijn men eerste indrukken alleen maar positief hoor.
                  HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                  Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Working...
                  X