Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipod dead pixel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ipod dead pixel

hej
    heb gisteren een ipod 30gb gekocht en vandaag net opgemerkt dat ik een dead pixel heb
    zeeer ambetant bij videos of fotos

valt er iets tegen te doen of krijg je een nieuwe ? ( heb m in de fnac gekocht in brussel)
    heb ergens gelezen dat ze om 1 dead pixel niets doen

Re: ipod dead pixel

De meeste pixel garanties dekken meestal enkel een defect dan enkele procenten pixels.
    Ik weet niet hoe het bij apple/fnac zit.
    Je kan het altijd proberen natuurlijk ...
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
      De meeste pixel garanties dekken meestal enkel een defect dan enkele procenten pixels.
      Ik weet niet hoe het bij apple/fnac zit.
      Je kan het altijd proberen natuurlijk ...
      zou wel schandalig zijn want hij is nog maar 1 dag oud en wrs zat ik er gisteren ook al mee

Comment

bij de psp van sony is het zo dat je met een dooie pixel al een nieuwe krijgt
        Flickr

Comment

zo snel mogelijk terugbrengen en 9 kansen op de 10 krijg je meteen een nieuwe (binnen de 7 dagen terugbrengen denk ik)
          defects on arrival worden normaal gezien zonder vragen omgewisseld...

één defecte pixel is theoretisch gezien één van de drie kleuren in één pixel die defect is (rgb), als je pixel helemaal zwart is heb je dus 3 defecte pixels...
          5DmkIII en wat glas

Comment

does a dead pixel affect MP3 playback?
            I though ipod-thingies were for audio, not photos?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janDX Bekijk bericht
              hej
              heb gisteren een ipod 30gb gekocht en vandaag net opgemerkt dat ik een dead pixel heb
              zeeer ambetant bij videos of fotos

valt er iets tegen te doen of krijg je een nieuwe ? ( heb m in de fnac gekocht in brussel)
              heb ergens gelezen dat ze om 1 dead pixel niets doen
              Worden door Apple direct vervangen.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                does a dead pixel affect MP3 playback?
                I though ipod-thingies were for audio, not photos?
                als je zoiets koopt is het ook de bedoeling dat je er foto's en videos op gaat bekijken hé.
                Anders koop je maar een mp3 speler in den aldi...
                je kan die ook gebruiken als imagetank...
                das wat ik er over denk hé...

bij een epson of vosonic toestel wil je toch ook dat je scherm volledig functioneert?
                You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                www.koendd.be

FZ50

Comment

ben vandaag terug naar de winkel gestapt
                  en toen ik aankwam was het verdwenen
                  en moest het toch zo zijn wouden ze het ook niet vervangen door een andere want er zat al een miezerig krasje op

weet er iemand hoe dit probleem voorvalt bij die schermpjes ? en hoe het weggaat? want deze morgend had ik er zelfs 2 dicht bij elkaar..

of bel ik beter eens naar apple?

Comment

Ik begrijp het niet. Je mag toch altijd ruilen binnen 14 dagen ook al is er helemaal niks mis mee? Wel alles terug in originele verpakking natuurlijk, maar de verpakking mag best geopend zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Ik begrijp het niet. Je mag toch altijd ruilen binnen 14 dagen ook al is er helemaal niks mis mee? Wel alles terug in originele verpakking natuurlijk, maar de verpakking mag best geopend zijn.
                      ja zal zaterdag nog eens proberen gewoon om mn geld trug te vragen, want nu is het probleem terug voorgekomen en nu zijn er al 2 hot pixels

Comment

Tja dode pixels das normaal voor zo'n LCD schermpjes vrees ik. Toen ik mijn iPod nieuw kocht bij Dreamland was me ook opgevallen dat er enkele dode pixels inzaten. Terug gegaan en ze hebben direct omgeruild, maar ook in die nieuwe zaten er enkele dode pixels. Ik vrees een beetje dat je er altijd een aantal zal hebben, hoeveel je ook omruilt.
                        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Working...
                        X