Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB600 of SB800?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon SB600 of SB800?

'k ben terug....ik heb de SB800 gehaald vandaag bij top foto, er zit inderdaad standaard een omnibounce bij
    Er is 110 euro verschil tussen de SB600 en SB800 + dat je bij de 800 de onmnibounce van 26 euro uitspaart......

Dus in werkelijkheid is er maar 84 euro verschil!! Dus toch de moeite gedaan om de sterkste te nemen

Groetjes, Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

ik kom net van de fotowinkel en de SB600 kost daar (actionshop) 325 euro. Ik dacht dat er ergens op één van de discussies hier op BD gesproken was van 250 euro...
      En dan nog een vraagje: wat kost die 'Metz 58 AF-1' ongeveer?

Bedankt!

Comment

ik kom net van de fotowinkel en de SB600 kost daar (actionshop) 325 euro. Ik dacht dat er ergens op één van de discussies hier op BD gesproken was van 250 euro...
        En dan nog een vraagje: wat kost die 'Metz 58 AF-1' ongeveer?

Bedankt!
        Ik kan jou enkel antwoorden hoe het bij top foto zit, de SB 600 kost daar 259,90 euro zonder omnibounce.

De Metz 58 AF kost er 304,90 euro.

Actionshop is 1 van de duurste winkels!! ga liever naar konijnenberg in turnhout, daar vindt je ze zeker ook zo goedkoop en is dichterbij

Groetjes, Rosita
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

==> Actionshop is dichterbij

voor jou wel, haha, ni voor mij...
          toch bedankt voor de tip!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
            'k ben terug....ik heb de SB800 gehaald vandaag bij top foto, er zit inderdaad standaard een omnibounce bij
            Er is 110 euro verschil tussen de SB600 en SB800 + dat je bij de 800 de onmnibounce van 26 euro uitspaart......

Dus in werkelijkheid is er maar 84 euro verschil!! Dus toch de moeite gedaan om de sterkste te nemen

Groetjes, Rosita
            Dat heb je heel goed gedaan.
            Veel succes ermee
            mvgr
            antoine200

Comment

Actionshop is 1 van de duurste winkels!! ga liever naar konijnenberg in turnhout, daar vindt je ze zeker ook zo goedkoop en is dichterbij

Groetjes, Rosita
              Niet altijd hoor. Ik kocht mijn 18-200 VR bij Actionshop voor 675 en die stond toen bij "konijn" 750. (winkels allebei in Turnhout).

Even rondneuzen op het net en af en toe eens een telefoontje plaatsen kan nooit kwaad.

Mvg,
              TravelToy.
              www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Even rondneuzen op het net en af en toe eens een telefoontje plaatsen kan nooit kwaad.
                Inderdaad, men weet nooit of er promoties zijn
                Ik kijk ook altijd eerst rond.........

grtz

Comment

Inderdaad, men weet nooit of er promoties zijn
                  Ik kijk ook altijd eerst rond.........

grtz
                  Over promoties gesproken...ik heb het hier al eens aangehaald op het forum: het zou niet slecht zijn , moest er een rubriek zijn met koopjes....dus daar zou je al deze links naar aanbiedingen, koopjes,solden...noem het maar op.. etc kunnen plaatsen.
                  Ik hoop dat de moderators dit ook lezen!

Thx,
                  JanMetDePet
                  Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Goede keus, met een SB800 kom je niet gauw licht te kort, succes met experimenteren.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

Comment

Over promoties gesproken...ik heb het hier al eens aangehaald op het forum: het zou niet slecht zijn , moest er een rubriek zijn met koopjes....dus daar zou je al deze links naar aanbiedingen, koopjes,solden...noem het maar op.. etc kunnen plaatsen.
                      Ik hoop dat de moderators dit ook lezen!
                      Dat zou inderdaad wel tof zijn, goed idee
                      Zou zeker veel bekeken worden

En bedankt spanjaart ;-)

grtz

Comment

Groetjes, Rosita
                        deze kost in België bij geheugenkaart maar € 10 meer, kan jij daar nog voor naar Duitsland rijden, ik zie dat je in Leuven woont ?

Comment

deze kost in België bij geheugenkaart maar € 10 meer, kan jij daar nog voor naar Duitsland rijden, ik zie dat je in Leuven woont ?
                          Ja ok, maar als ik al mijn spullen bij Ingo ga kopen, ga ik toch niet speciaal naar konijnenberg rijden om 10 euro uit te sparen he
                          Sowieso was konijnenberg zijn stock op ivm de D80 en was ik verplicht naar duitsland te rijden als ik direct mijn spullen wou.......

Ps. Ik zie trouwens dat de D80 kit 18-70 nog altijd niet binnen is , ik zou nog lang kunnen wachten....

grtz Rosita

Comment

Ja ok, maar als ik al mijn spullen bij Ingo ga kopen, ga ik toch niet speciaal naar konijnenberg rijden om 10 euro uit te sparen he
                            Sowieso was konijnenberg zijn stock op ivm de D80 en was ik verplicht naar duitsland te rijden als ik direct mijn spullen wou.......

Ps. Ik zie trouwens dat de D80 kit 18-70 nog altijd niet binnen is , ik zou nog lang kunnen wachten....

grtz Rosita
                            Geheugenkaart.be , niet fotokonijnenberg.be
                            Nikon D300
                            Tokina 11-16 f/2.8 ; Sigma 18-50 f/2.8 ; Nikkor 35 f/1.8 ; Nikkor 50 f/1.8 ; Sigma 70-200 f/2.8 ; Sigma TC2.0 ; Nikon SB600

Comment

Geheugenkaart.be , niet fotokonijnenberg.be
                              Da blijft gelijk, het is ook naar Putte rijden he....ik kocht liever alles in 1 keer in 1 winkel.......voor apparte spullen is dat misschien iets anders

grtz

Comment

Ik heb dit topic met veel interesse gevolgd, zaterdag haal ik mijn Metz 58 AF-1 N en dan wordt het flitsen hé. Ben benieuwd
                                ( heb mij qua keuze een klein beetje laten verleiden door Pol Parasol, past op manneke als het niet naar mijn goesting is hé )
                                BD0723BE

Comment

Working...
                                X