Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan al degenen die CF-kaartjes via de actie besteld hebben !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan al degenen die CF-kaartjes via de actie besteld hebben !

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    als ik ze in mijn 20d steek staat er dat ik nog 1.9 gb vrij heb, wat mij lijkt te kloppen. maar als ik ze in mijn 1d steek, zegt hij bij elk kaartje dat ik nog maar 1.1gb vrij heb...
    heeft er iemand ervaring met dit probleem?
    en heb ik dan effectief maar 1.1gb vrij? of gaat hij verder schrijven na die 1gb...
    het zou nogal spijtig zijn dat ik een 2gb kaartje maar voor de helft kan volschrijven...
    de 1d is wel degelijk compatibel met CF I en II dus daar kan het niet aan liggen
    Probeer eens het kaartje te formatteren in de 1d? Misschien helpt dat.

Op mijn PC geeft het in de kaartlezer ook ongeveer een 1,9Gb weer.

Mvg,
    Robert

Comment

reeds geprobeerd, geen verandering
      5DmkIII en wat glas

Comment

Vandaag kaartjes in perfecte conditie ontvangen en reeds uitgeprobeerd in
        D70.
        Bedankt voor alle moeite

Comment

Ontvangen, bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            als ik ze in mijn 20d steek staat er dat ik nog 1.9 gb vrij heb, wat mij lijkt te kloppen. maar als ik ze in mijn 1d steek, zegt hij bij elk kaartje dat ik nog maar 1.1gb vrij heb...
            heeft er iemand ervaring met dit probleem?
            en heb ik dan effectief maar 1.1gb vrij? of gaat hij verder schrijven na die 1gb...
            het zou nogal spijtig zijn dat ik een 2gb kaartje maar voor de helft kan volschrijven...
            de 1d is wel degelijk compatibel met CF I en II dus daar kan het niet aan liggen
            Matthias,

Mag ik erop wijzen dat Jupilleke de belofte heeft gedaan om, indien er een kaartje defect zou zijn, hij het zou vervangen door 2 nieuwe !
            Heb je de andere kaartjes al uitgetest (ik zie in de lijst dat je er drie toegestuurd hebt gekregen) ? Als die het probleem niet hebben, dan ligt het aan het kaartje en niet aan bijv. je camera, en zou ik een PM naar Jupilleke sturen. Ik ben zeker dat hij zich aan zijn belofte zal houden !

MVG

Ronny
            Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

ben er zeker van dat het aan mijn camera ligt dus op die belofte kan ik spijtig genoeg geen beroep doen
              maar heb eens nagekeken en met mijn 1gb sandisk heb ik 193 foto's vrij en met het 2gb kaartje heb ik er 395 vrij, dus hij zal het volgens mij dan toch volledig voltrekken...
              5DmkIII en wat glas

Comment

Hallo Matthias,

Wel, ik had in een andere thread ook al gelezen over je problemen met je camera, dus ik vermoedde het al ...
                Hopelijk geraakt het opgelost zonder te veel kosten !
                Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

camera is nochtans perfect in orde hoor...
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Vandaag bericht gekregen van de laatste ingeschrevene om te melden dat alles goed is aangekomen. De actie is nu dus écht afgesloten. Al bij al een groot succes en iedereen heeft het spel gespeeld zoals het moet : DANK U !

Comment

Wij zijn jou dankbaar, voor het werk en al de moeite.

Groetjes
                      Valere

Comment

Top dat je dat werk op je hebt genomen alles te verspreiden en alles is keurig verzorgd aangekomen! Prima geregeld!

Comment

alé iedereen content
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                          X