Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Remote controle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Remote controle

Koen,

Ik heb indertijd de helpdesk van Nevo gemaild en heb binnen de 24 uur antwoord gehad met de juiste codes (de Nikon D70 was toen pas uit). Ik ben er van overtuigd dat ze ook jou verder kunnen helpen.

Dit is de link:

Mvg

Comment

Naast de ML-L3 kun je ook uw Nikon D70 ook via een computer sturen, met de "Nikon Capture Control" software, zeer handig. Uw toestel is met de computer via een USB kabel verbonden. 10m afstand moet nog kunnen.
      Je kunt er alles vanaf uw computer instellen en afdrukken. De reaktietijd is wel wat laag: 300-400 ms.
      De ML-L3 is ook niet supersnel: +/-200 ms. Ik heb inderdaad ook de ervaring dat de batterij na een paar maanden niet gebruiken leeg is.
      Je kunt ook zelf een electomagnetische ontspanner maken, ik heb er ééntje gemaakt voor mijn D70 , hiermee haal ik 100ms.
      Je kunt het bekijken op volgende site:

in de rubriek: afstandsbediening
      Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Deze draad even van onder het stof gehaald. Vandaag in de Wibra een afstandsbediening weest halen, 2 euro of zo. Werkt perfect op de D70s.

Comment

Die software oplossing voor een PDA is idd een perfecte oplossing.
          Kent er iemand een volledig freeware software programma die dit kan ondersteunen?

Ideaal leek me Air Remote Control V1.0, maar dit wordt niet meer ondersteund aangezien V2.0 uit is.
          De laatste versie vind ik dan ook te groot en neemt teveel geheugen in van mijn PDAke.

Wie kan me hierbij helpen?

Comment

Working...
          X