Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Stealth Reporter 400 reeks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Stealth Reporter 400 reeks

Kan iemand mij soms vertellen wat het verschil is tussen de D-modellen en de gewone in de stealthreeks? Er is bijvoorbeeld een Stealth Reporter D400 AW en een Stealth Reporter 400 AW.

Re: Lowepro Stealth reeks

Zoals je ook vroeg bij "algemeen" is het verschil zover ik weet dat de D-versie een weersbestendige tas is en de niet-D dat dus niet is is.
    Google weet antwoord nochtans ....

Comment

Naar mijn mening was de NIET D-reeks voor de video toepassingen bedoeld

ps ik heb de 650AW en ben er erg tevreden van

Comment

Sven, is het ook mogelijk met de D650, de velcro zo te organiseren zodat een Camera + (70)80-200/2.8 integraal plat (horizontaal) kan liggen in de tas? Ik bedoel dan ook 'grijpklaar' voor de fotograaf.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik denk niet dat het bedoelt is om zo'n tassen een camera plat te leggen. Dit zijn vrij hoge he. Je zou nogal wat plaats verkiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
            Ik denk niet dat het bedoelt is om zo'n tassen een camera plat te leggen. Dit zijn vrij hoge he. Je zou nogal wat plaats verkiezen.
            Volledig correct

Mijn 70-200 f/2.8 staat recht ernaast daat de 28-70 f/2.8 of 17-55 f/2.8 op de D2X gemonteerd (zonnekap NIET omgedraaid)

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
              Volledig correct

Mijn 70-200 f/2.8 staat recht ernaast daat de 28-70 f/2.8 of 17-55 f/2.8 op de D2X gemonteerd (zonnekap NIET omgedraaid)

Sven
              Ik heb vorige week de 550 versie gekocht, de 17-55 f/2.8 met niet omgedraaide zonnekap heb ik nog niet op die manier uitgeprobeerd, vanavond eens testen . . . bedankt voor de tip Sven
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Re: Lowepro Stealth Reporter 400 reeks

Ben ervan verschoten wat er allemaal in zo'n tas kan.

Vol kan je hem wel amper opheffen

Sven

Comment

Plaats is voor mij eerder van ondergeschikt belang; ik ben op zoek naar een (reportage)tas waar mijn D200 MET 70-200/2.8 EN zonnekap kant en klaar uit een fototas kan gehaald worden en weggeborgen zonder van lens te moeten verwisselen. Verticaal zal geen enkele tas in staat zijn om dergelijke monstercombinatie weg te bergen, horizontaal daarentegen moet dit toch wel kunnen.
                  Ik fotografeer redelijk veel sporten waar mijn 70-200/2.8 het werkbeest van dienst is. Wisselen is er dus eigenlijk niet bij. Ik zoek dus een 'echte' reporterstas voor snel gebruik.
                  Daarom dacht ik aan de lengte van de D550, maar op de site van Lowe Pro blijken de velcro's verticaal gepositioneerd te zijn, vandaar mijn vraag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Plaats is voor mij eerder van ondergeschikt belang; ik ben op zoek naar een (reportage)tas waar mijn D200 MET 70-200/2.8 EN zonnekap kant en klaar uit een fototas kan gehaald worden en weggeborgen zonder van lens te moeten verwisselen. Verticaal zal geen enkele tas in staat zijn om dergelijke monstercombinatie weg te bergen, horizontaal daarentegen moet dit toch wel kunnen.
                    Ik fotografeer redelijk veel sporten waar mijn 70-200/2.8 het werkbeest van dienst is. Wisselen is er dus eigenlijk niet bij. Ik zoek dus een 'echte' reporterstas voor snel gebruik.
                    Daarom dacht ik aan de lengte van de D550, maar op de site van Lowe Pro blijken de velcro's verticaal gepositioneerd te zijn, vandaar mijn vraag...
                    Dan zou ik eerder naar Tamrac gaan, die hebben meer lange schoudertassen met een stevigere bodem, waar het dan ook echt de bedoeling is, de camera in plat te leggen.

Comment

Ik zal straks als ik thuis ben is proberen mijn D200 met mijn 70-200 verticaal in mijn stealth 550 te steken, ik hou je op de hoogte
                      Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lohad Bekijk bericht
                        Ik zal straks als ik thuis ben is proberen mijn D200 met mijn 70-200 verticaal in mijn stealth 550 te steken, ik hou je op de hoogte
                        Dat zou ik ten zeerste appreciëren
                        Zou je ook even kunnen kijken hoe het gesteld is met de velcro - m.a.w. hoe moduleerbaar is deze om tot een horizontale opstelling te komen? Of zou de stevigheid er onder lijden?

Comment

Dan zou ik eerder naar Tamrac gaan, die hebben meer lange schoudertassen met een stevigere bodem, waar het dan ook echt de bedoeling is, de camera in plat te leggen.
                          Heb je een indicatie van welke modellen? Hun gamma lijkt nogal groot voor een niet-ingewijde.

Comment

Heb je een indicatie van welke modellen? Hun gamma lijkt nogal groot voor een niet-ingewijde.
                            Kben er geen ingewijde... dat is mij enkel opgevallen toen ik aan 't rondsnuffelen was bij Konijnenberg
                            Er zijn natuurlijk ook tassen van Lowepro die geschikt zijn voor hetgeen jij wilt, maar dan ga je al naar duurdere modellen.

Comment

Dat zou ik ten zeerste appreciëren
                              Zou je ook even kunnen kijken hoe het gesteld is met de velcro - m.a.w. hoe moduleerbaar is deze om tot een horizontale opstelling te komen? Of zou de stevigheid er onder lijden?
                              De combinatie is doenbaar maar ik raad het toch niet echt aan. De camera met lens gaat net in de tas en kan dicht, maar sommige velcro stukken zijn te zacht er zitten er maar 2 stevige bij en de camera heeft teveel beweging in de tas.
                              Nikon materiaal

Comment

Working...
                              X