Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door jan_boersma99Bekijk bericht
Welke tas kan ik het best kopen om mijn:
Nikon D50
SB600 flitser
18-200 VR
AF 50 f/1.8D
mee te dragen?
Groeten Jan
Ene van den Aldi, dan zien ze niet wat voor waardevol spul erin zit.
Is wel moeilijke vraag, wil je een schoudertas, rugzak, neustas?
Ik heb op den duur 4 zakken bij mekaar gesprokkeld, eentje van Vanguard, 2 bodys + 2 grote lenzen + kleine lens + flits en accesoires, 145€, ne Lowe pro Trimtrekker , 1 body + 1 grote en 2 kleine lenzen, 100€, ne samsonite schoudertas waarin net de D80, 18-200 , 50mm en flitser gaat, 75 dacht ik, en een neustas van samsonite, waar enkel de D80 met 18-200 gaat.
Stap gewoon een goede fotozaak binnen met je spullen, en pas (zoals je met kleren doet)
Hou ook rekening dat elke situatie andere tassen vraagt, en dat je uitrusting kan evolueren. (lees, bijkomende lenzen?)
Oorspronkelijk geplaatst door jan_boersma99Bekijk bericht
Wil echter nog een tweede tas kopen
waarin alleen de D50 met 18-200 hoeft te passen, zo klein mogelijk.
Suggesties?
Eens binnenspringen in fnac/mediamarkt/.... en kijken naar de "heuptasjes". Die tassen die je rond je heup vast maakt en die zo'n beetje een T-vorm heeft, waarin dan de lens naar beneden wijst.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment