Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Slingshot 100 Aw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Slingshot 100 Aw

Hi

Graag had ik wat kommentaar en bevindingen gehad van gebruikers van bovengenoemde tas.
    Heb even bij de Fnac in Wommelgem men D70s gaan passen maar die blijkt daar niet in te passen. Het linkse gedeelte naast de lens duwt tegen het kompartiment links in de tas (bedoeld voor lange tele of flitser). Het kompartiment is niet te moduleren. Graag wat uitleg van gebruikers van deze tas
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

Re: Lowepro Slingshot 100 Aw

ik heb de 200 AW, daar gaat m'n D70 in met de 70-200 VR (zonder zonnekap)erop, de compartimenten zijn vrij te vormen, dan maak ik nog en hoekje voor een tweede lens. En dan is er nog ruimte.

Comment

http://www.canogacamera.com/ebay/eba..._stuffed_L.jpg

Zoals je kan zien is het linkse gedeelte naast de camera niet te moduleren
      En aangezien de d70s breder is als dit afgebeeld toestel , komt men camera voorbij de rits ?????
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

Comment

Nou, maar 1 oplossing dan, een 200 kopen.
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
          http://www.canogacamera.com/ebay/eba..._stuffed_L.jpg

Zoals je kan zien is het linkse gedeelte naast de camera niet te moduleren
          En aangezien de d70s breder is als dit afgebeeld toestel , komt men camera voorbij de rits ?????
          Je bent slecht geïnformeerd. Op de foto onder hierboven vermelde link zie je de tas open. De tussenschotten die je ziet kan je allemaal verwijderen en plaatsen waar je wil.

Comment

Working...
          X