Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brilliance vs Studioworks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brilliance vs Studioworks

Hoi,

ik ben nog steeds op zoek naar een CRT-monitor.

Nu is mijn keuze gevallen tussen de volgende twee monitoren:

Philips Brilliance 202P70

en

LG Studioworks N2200P

Welke van de 2 zou de beste zijn?
    Ik kom er echt niet meer uit
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Re: Brilliance vs Studioworks

Niemand?????

Comment

helemaal niemand???

Comment

Wil je een antwoord, of wil je een kwalitatief antwoord waar je iets mee bent? Indien dat laatste, breng dan geduld op!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
          Wil je een antwoord, of wil je een kwalitatief antwoord waar je iets mee bent? Indien dat laatste, breng dan geduld op!
          er ging iets mis, ik dacht dat mijn eerste reactie niet geplaatst was! excuus

Comment

Heb geen ervaring met Philips, maar wel met Ilyama en ik heb daar nu mijn tweede exemplaar van in huis , 22 inch werkende op 1600 x 1200 met een rate van 85 Hz. Ik ben daar zeer tevreden van en kostprijs 660 Euro ongeveer.
            Das nie gek veel !

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Heb geen ervaring met Philips, maar wel met Ilyama en ik heb daar nu mijn tweede exemplaar van in huis , 22 inch werkende op 1600 x 1200 met een rate van 85 Hz. Ik ben daar zeer tevreden van en kostprijs 660 Euro ongeveer.
              Das nie gek veel !

MVG, Jeff
              ik kom nu zelf ook van een Iiyama af en ik was daar ook zeer tevreden over.
              Probleem is dat er geen Iiyama crt-monitoren meer te krijgen zijn (in NL ieder geval)

Welk type is die van jou?

Comment

In de computerwinkel achter de hoek is enkel nog de 514 Pro verkijgbaar
                22 inch 670 Euro. Dit is het type dat ik ook kocht vorig jaar.

De prijslijst en de gegevens van de winkel kan je vinden onder de onderstaande link.

http://www.compumania.be/modules.php?name=PriceList

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  In de computerwinkel achter de hoek is enkel nog de 514 Pro verkijgbaar
                  22 inch 670 Euro. Dit is het type dat ik ook kocht vorig jaar.

De prijslijst en de gegevens van de winkel kan je vinden onder de onderstaande link.

http://www.compumania.be/modules.php?name=PriceList

MVG, Jeff
                  mooie monitor, maar eigenlijk toch wel iets boven mijn budget

ik heb nog wat rondgekeken en ik denk dat ik voor de Samsung Syncmaster 1100MB ga. Heeft een videobandbreedte van 360mhz en maximale resolutie van 2048x1536@80hz. aanbevolen resolutie is 1600x1200@102hz.
                  Kost ongeveer 400 euro en lijkt me dus zeker geen slechte deal.

Die Philips Brilliance monitoren schijnen toch niet zo geweldig te zijn

Comment

Working...
                  X