Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

    http://www.naneupro.com/products.mdv?p=ug-u120#
    Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

    Comment


    • #17
      Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

      Hier nog een keertje in het Nederlands en goedkoper al bovenstaande: http://www.naneupro.nl/index.php?p=producten&sg_id=200
      Last edited by drh; 28 december 2006, 15:02.
      Mvg, drh

      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

      Comment


      • #18
        Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

        Mss niet direct een héél nuttige bijdrage van mij, maar ik wou effe zeggen: bedankt voor de tip!! Het is echt wel een super degelijke zak die U-110, enig puntje is dat een 15,4" laptop echt wel wringen is, maar het gaat

        Kwaliteit lijkt echt wel hoger dan een Lowepro van rond die prijs met dezelfde specificaties en zeker véél beter dan het eigen merk van Konijnenberg.

        Groeten,
        Koen
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

        Comment


        • #19
          Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

          Graag gedaan, als je elkaar kan helpen dan doe ik dat graag.
          Een hoop ouwe zooi
          www.rbfoto.nl

          Comment


          • #20
            Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

            effe een vraagje
            een tijdje trug had er iemand een site gepost waar je heel veel zakken kon zien met fotos als ze waren volgestoken met apparaten
            ik had die site toen tussen mijn favorieten staan maar die zijn nu allemaal weg met te formateren

            kan iemand mij die site nog eens doorgeven aub
            Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

            Comment


            • #21
              Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

              Ik heb een rugzak van Samsonite. Nog geen klagen van. Superding
              www.olivierdutre.com
              Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

              Comment


              • #22
                Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                Hij ziet er bijna net zo uit als mijn lowpro en ik heb er toen 100 euri voor moeten betalen.Nu maar hopen dat de leverancier hier niet op de site zit te kijken want dan kan je wel eens kans hebben op prijsstijgingen

                Fasole
                Rivieren weten het; er is geen haast bij.
                Op een dag komen we er wel
                Fujifilm 9600- Canon power shot A700

                Comment


                • #23
                  Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                  Hoe zit het met die Naneu pro en weers bestendigheid ?
                  Ik zie daar op hun site niet direct iets over staan ?
                  Neem aan dat dit toch ook een belangrijke factor is bij de keuze van aankoop.
                  Er steekt per slot van rekening toch een klein kapitaal in.
                  En je weet nooit welke fikse regenbui je onderweg tegenkomt, en je tas zal dan maar niet tegen regen kunnen.

                  Aanpassing: sorry heb te vlug brand geschreeuwd, er zijn wel degelijk tassen met een bescherming voor de regen.

                  "Meegeleverde Hidden Rain Cover kan gebruikt worden om de tas extra te beschermen tegen nare weersomstandigheden
                  Lichtgewicht, water-resistant rip-stop 600D Nylon"
                  Last edited by valere; 2 januari 2007, 20:25. Reden: toch wel
                  Groetjes
                  Valere

                  Comment


                  • #24
                    Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                    Oorspronkelijk geplaatst door sp4 Bekijk bericht
                    effe een vraagje
                    een tijdje trug had er iemand een site gepost waar je heel veel zakken kon zien met fotos als ze waren volgestoken met apparaten
                    ik had die site toen tussen mijn favorieten staan maar die zijn nu allemaal weg met te formateren

                    kan iemand mij die site nog eens doorgeven aub
                    Waarschijnlijk is het één van deze 2 sites:

                    http://www.taschenfreak.de/indexliste.htm

                    http://www.cambags.com/
                    Nice pen, bet you write good stories with it.
                    Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

                    Comment


                    • #25
                      Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                      Qua regenbestendigheid van de U110 : aangezien dat een tas in een tas is , gaat het al wreed mogen doen eer je water binnenkrijgt
                      www.Klikkerdeklik.be
                      Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                        Weet iemand de waterdichtheid van een Tamrac Expedition 5? I'm new in the business
                        Monkey business
                        [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                        Comment


                        • #27
                          Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                          Sinds verleden zondag ben ik in het bezit van een tweedehands Naneu Pro Mini Goombah Rolling Case (als nieuw).
                          De naam is langer dan de rugzak.
                          Hier zijn enkele foto's te downloaden:
                          http://www.naneupro.com/downloads/pr...mbah_equip.tif
                          http://www.naneupro.com/downloads/pr...ni_goombah.tif
                          Op de volgende site van Naneu Pro staan meer afbeeldingen en uitleg:
                          http://www.naneupro.com/products.mdv?p=g-mg
                          Dit is de nederlandstalige site:
                          http://www.naneupro.nl/index.php?p=artikelen&aid=3603
                          De prijs is +130,- €.
                          Doch hiervoor krijg je heel wat in de plaats.
                          Ruime rugzak die tevens een roltas is met wielen en een uitschuifbaar handvat.
                          Handvat verdwijnt in de rug en wordt afgesloten met een ritssluiting.
                          De draagriemen zijn degelijk en zacht. De rug heeft een polstering zodat het gewicht niet te zeer doordrukt.
                          De draagriemen kunnen opgeborgen worden in de rug wanneer de tas als roltas gebruikt wordt.
                          De binnentas is uitneembaar zodat de rugzak ook voor andere doeleinden kan gebruikt worden.
                          Materiaal zit stevig vast tussen de verstelbare gepolsterde tussenschotten.
                          Momenteel heb ik er het volgende materiaal insteken: zie handtekening + reservebatterijen en lader + een kleine verrekijker 10 x 25.
                          Dan blijft er nog ruimte over voor een zes-tal niet te grote lenzen.
                          Er is voldoende plaats om een 15,4" laptop mee te zeulen.
                          De ritssluitingen van de twee hoofdcompartimenten zijn bedekt met een brede nylonrand, zodat er geen waterinsijpeling kan plaatsvinden.
                          Vooraan en aan de zijkanten bevinden zich de nodige straps om een statief e.d. te bevestigen.
                          Rugzak is gemaakt uit 600D nylon, wat perfect regenbestendig zou zijn.
                          Dit heb ik nog niet kunnen uittesten. Doch het materiaal voelt goed aan.
                          Op het eerste zicht blijkt de rugzak groot uit te vallen, binnenin is de ruimte echter krap.
                          Ik zou deze rugzak het best kunnen vergelijken met:
                          de Lowepro Road Runner Mini AW +350,- à 400,- €;
                          http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=316486
                          of de Lowepro Backpack Rolling Compu Trekker Plus AW +280,- €!
                          http://www.cameranu.nl/artikelen/72/166/844/
                          Alles bij elkaar zijn prijs waard en aan te bevelen.
                          BD0681BE -
                          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                          Comment


                          • #28
                            Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                            Bedankt voor deze schitterende informatie. Dit is iets die in mijn budget past

                            Vooral het kunnen meenemen van mijn laptop is zeer praktisch.
                            www.i-mac.be
                            http://www.cerclebrugge.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                              Inmiddels ook de trotse bezitter van de Naneu Pro Military Echo.
                              Dit is puur om mee te lopen op de diverse Koishows waarbij ik anders met tig kilo aan apparatuur op mijn rug loop. In deze tas past precies 1 dslr incl objectief (geen 70-200 f/2.8 of andere grotere lenzen, meer zoals de tamron 28-75 en de sigma 70-300), extra objectief, flitser, losse geheugenkaarten, accu's, penlites enz. Daarnaast zit er boven het cameragedeelte een mooi vak voor een trui of jas en dat komt me op een dagje wandelen zeer goed van pas.
                              Het is een rugtas welke draagbaar is via een diagonale band. Lekker licht en voor €29,95 echt een koopje.
                              De bescherming van het cameragedeelte is wederom weer perfect voor elkaar.
                              Een hoop ouwe zooi
                              www.rbfoto.nl

                              Comment


                              • #30
                                Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                                Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                                Inmiddels ook de trotse bezitter van de Naneu Pro Military Echo.
                                Dit is puur om mee te lopen op de diverse Koishows waarbij ik anders met tig kilo aan apparatuur op mijn rug loop. In deze tas past precies 1 dslr incl objectief (geen 70-200 f/2.8 of andere grotere lenzen, meer zoals de tamron 28-75 en de sigma 70-300), extra objectief, flitser, losse geheugenkaarten, accu's, penlites enz. Daarnaast zit er boven het cameragedeelte een mooi vak voor een trui of jas en dat komt me op een dagje wandelen zeer goed van pas.
                                Het is een rugtas welke draagbaar is via een diagonale band. Lekker licht en voor €29,95 echt een koopje.
                                De bescherming van het cameragedeelte is wederom weer perfect voor elkaar.


                                Oh ja nog even een linkje met een plaatje erbij:
                                Klik hier
                                Een hoop ouwe zooi
                                www.rbfoto.nl

                                Comment

                                Working...
                                X