Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

    Waarom hoor ik alleen merken zoals tamrac en lowepro?
    Naneu-pro is ook een hele leuke en veel betaalbaarder!

    Heb zelf de Naneu Pro Urban Gear U-110 Blauw en ben meer dan tevreden, kosten waren 70 euri!!!!
    Wat ik erin kan stoppen:
    D50 incl sigma 70-300 F/4-5.6
    D70s incl Tamron 28-75 F/2.8
    Nikkor 50mm F/1.8
    Nikon SB-800
    Nikon Coolpix 5200
    Nikon Binocular Sportstar III
    Laptop fujitsu siemens 15 inch
    Statief
    Sapje (fleshouder)
    Hele hoop losse spullen zoals batterijen voor de flitser, microvezeldoekjes, geheugenkaarten, filters, boekjes, laders en nog heel veel meer.

    Het cameracompartiment is zwaar verstevigd en kan apart afgesloten worden, kan eventueel ook uitgenomen worden en als soortement van koffer meegenomen worden in de bagage, verstevigd vervoer in de reiskoffer dus.
    De rugbanden zijn heel prettig gepolsterd zodat het geen strakke last is, ook kan je in de rugpolstering achterop de tas een jas kwijt, kan je er zo tussen steken.

    Geen reclame maar ik vond het wel een meer dan waardevolle tip, ben er zelf met toeval tegenaan gelopen en heb er zelf meer dan een heleboel schik van. En dat voor 70 euri....

    Het gamma biedt voor ieder wat wils en biedt in mijn ogen een boel waar voor het geld. Misschien een handige voor iemand die een nieuwe tas zoekt?
    Last edited by rooney; 22 november 2006, 15:40.
    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

  • #2
    Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

    Bedankt, dit is bruikbare info

    Heb je toevallig een fotootje van hoe je statief aan de tas bevestigd kan worden ?

    Comment


    • #3
      Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

      Is met 2 spanbanden aan de zijkant...
      Een hoop ouwe zooi
      www.rbfoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

        wat ik me afvraag als beginner is als je zo een rugzak voorziet van 1 body met kleine lens en een 300mm lens hoe stabiel alles dan blijft zitten en hoe draagd de rugzak dan ? Gaat deze niet doorzakken door niet volledig gevuld te zijn ?
        Canon Eos 350D + efs 18-55mm

        Comment


        • #5
          Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

          je kan er altijd papier in proppen

          (aan ts: geen paniek, er bestaan nog onwaarschijnlijk veel goeie fototassen hoor buiten tamrac & lowepro )

          Comment


          • #6
            Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

            Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Bekijk bericht
            wat ik me afvraag als beginner is als je zo een rugzak voorziet van 1 body met kleine lens en een 300mm lens hoe stabiel alles dan blijft zitten en hoe draagd de rugzak dan ? Gaat deze niet doorzakken door niet volledig gevuld te zijn ?
            De tas is volledig gevoerd en gepolsterd.
            Binnenin zit een uitneembaar cameragedeelte, dat is een soort koffertje. Zeer stevig materiaal.

            Ik zal van de week eens wat foto's online zetten van mijn tas.
            Een hoop ouwe zooi
            www.rbfoto.nl

            Comment


            • #7
              Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

              lijkt me idd. een leuk rugzakske...
              Heb zelf een LowePro MicroTrekker, doch die is bij momenten erg krap. Het hierboven model lijkt me dus ideaal...
              Ook het uitneembare cameragedeelte lijkt me erg interessant...
              Ik ben dan ook erg benieuwd naar de foto's.
              Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
              http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

              Comment


              • #8
                Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                Even snel gemaakt dan










                Een hoop ouwe zooi
                www.rbfoto.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                  bedankt voor de fotokes , nu hebben we eens een beeld van hoe de binnenkant er uit ziet ;-)
                  Ziet er idd allemaal stevig uit en die warte zak in de rugzak heeft wel zijn voordelen .
                  Wat ik me wel afvraag is hoe bevalt je de rugzak tijdens je fotoshoot . Bedoel dan is of blijft hij handig als je eens een lens wilt wisselen ?
                  Canon Eos 350D + efs 18-55mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                    Het is en blijft een rugtas...
                    Eruit halen van een lens en verwisselen moet buiten de tas gebeuren en de tas moet dus van de rug af.
                    Hij zit heerlijk op de rug, niet uit evenwicht en ook niet trekkend aan de schouders. Ook de polstering in de banden is ruim voldoende en snijdt niet.
                    Een hoop ouwe zooi
                    www.rbfoto.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                      De volgende link bied uitkomst op jullie vragen.

                      http://forum.belgiumdigital.com/show...ight=welke+tas

                      Gr kees
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                        Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                        Waarom hoor ik alleen merken zoals tamrac en lowepro?
                        Naneu-pro is ook een hele leuke en veel betaalbaarder!

                        Heb zelf de Naneu Pro Urban Gear U-110 Blauw en ben meer dan tevreden, kosten waren 70 euri!!!!
                        Wat ik erin kan stoppen:
                        D50 incl sigma 70-300 F/4-5.6
                        D70s incl Tamron 28-75 F/2.8
                        Nikkor 50mm F/1.8
                        Nikon SB-800
                        Nikon Coolpix 5200
                        Nikon Binocular Sportstar III
                        Laptop fujitsu siemens 15 inch
                        Statief
                        Sapje (fleshouder)
                        Hele hoop losse spullen zoals batterijen voor de flitser, microvezeldoekjes, geheugenkaarten, filters, boekjes, laders en nog heel veel meer.

                        Het cameracompartiment is zwaar verstevigd en kan apart afgesloten worden, kan eventueel ook uitgenomen worden en als soortement van koffer meegenomen worden in de bagage, verstevigd vervoer in de reiskoffer dus.
                        De rugbanden zijn heel prettig gepolsterd zodat het geen strakke last is, ook kan je in de rugpolstering achterop de tas een jas kwijt, kan je er zo tussen steken.

                        Geen reclame maar ik vond het wel een meer dan waardevolle tip, ben er zelf met toeval tegenaan gelopen en heb er zelf meer dan een heleboel schik van. En dat voor 70 euri....

                        Het gamma biedt voor ieder wat wils en biedt in mijn ogen een boel waar voor het geld. Misschien een handige voor iemand die een nieuwe tas zoekt?
                        Weet je soms een zaak waar ik ze kan gaan bekijken , liefst in Antwerpen of omgeving.
                        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                        Web-Albums

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                          konijnenberg turnhout heeft die U110 in stock . Ik zou de U120 eens willen bezien maar ze willen em ni in huis halen (in hun andere winkel is die op voorraad (!))
                          www.Klikkerdeklik.be
                          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                            De Naneu Pro Urban Gear U-120 kan wel besteld worden bij konijn (71.13 euro), ook bij cameranu.nl is ie te verkrijgen (69,95 eurokes)
                            Vinny
                            Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voor iedereen met vragen over een nieuwe tas of rugzak...

                              ja, maar ik wil em es bekijken , niet per se direct kopen

                              heb nu een U110 gekocht en die is perfect voor me
                              www.Klikkerdeklik.be
                              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                              Comment

                              Working...
                              X