Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laagste prijs ooit?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laagste prijs ooit?

Ik was eens wat aan het rondsnuffelen naar een goede en betaalbare fotorugzak. Ik was eigenlijk gevallen voor de Tamrac Expedition 5. Ik vond de prijs die ik ervoor moest geven bij Topfoto acceptabel (€ 125,-). Tijdens mijn zoektocht kwam ik echter dit tegen:
    This website is for sale! pro-digital-koblenz.de is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, pro-digital-koblenz.de has it all. We hope you find what you are searching for!

Enig idee hoe dit mogelijk is?

Wie is er bekend met Pro-Digital? Ze hebben een zaak in Koblenz en één in Essen. Ik denk er zwaar over om de Expedition 7 aan te gaan schaffen voor deze prijs ! Mochten er mensen zijn die hetzelfde willen, ik zou ze eventueel mee kunnen brengen ! Dit geldt overigens ook voor mogelijke andere spullen die ze daar verkopen.

Groeten,
    Mischa
    Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

Re: Laagste prijs ooit?

De site duikt al eens op via prijszoekmachines zoals guenstiger.de. Persoonlijk geen ervaring mee verder, maar de prijzen van die rugzakken zijn uitstekend. Ik heb ook meer dan 100 euro betaald voor mijn Expedition 5.

Wat betreft jouw keuze voor de Expedition 7: als je die helemaal vult en er dan een hele dag mee rondloopt, voel je dat hoor. Weet waar je aan begint...
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Als ik het goed begrijp zou jij tussen de Exp 5 en 7 voor de 5 kiezen?
      Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

Comment

ik heb totaal geen ervaring met zulke rugzakken EN i kben een absolute amateur op het gebied van fotografie
        MAAR
        het lijkt me logisch dat als je een grote tas neemt, dit niet per sé betekent dat deze vol moet zitten, als je een kleinere tas hebt, en je propt die vol, zal die ook zwaar zijn, dus als je gewoon de grotere tas neemt, en enkel de belangrijkere dingen erin steekt, zal dit toch niet veel uitmaken.
        als ik van jou was, zou ik dus voor de 7 gaan, kwestie van nog wat plaats over te hebben (het MOEST maar eens nodig zijn)

just my 2 cents

Comment

Een rugzak draagt vooral lekker als de maten kloppen met je lichaam. Afgezien van hoe vol je hem stopt is een langere rugzak op een mannenrug dus meestal prettiger.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

En daarbij, ben zelf ook geen kleintje. Of anders gezegd: eigenlijk ben ik gewoon wat te klein voor mijn gewicht.

Je kunt gemakkelijk wat van extra spullen meenemen in een grote rugzak, zoals bijvoorbeeld een regenjas, of een poncho of zo. Verder nemen zaken zoals bijvoorbeeld een bonenzak ook extra ruimte in. Je kunt dat soort zaken wel in de voorvakken stoppen, maar hoe dichter je ze op je rug draagt, hoe gemakkelijker het dragen is. Ik wandel regelmatig met mijn vrouw en dochtertje. De laatste (ruim 2 jaar en zo'n 12 kg) zit dan meestal in een kinderdrager op mijn rug. Ik ben dus wel wat gewend.

Ik ga voor de Exp. 7. Bedankt voor jullie hulp.

Comment

Working...
            X