Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kamera express

Ik heb er een 2-tal jaar geleden een Sigma 150mm macro gekocht. Online besteld en thuis later leveren en dat alles in enkele dagen. Als je 't mij vraagt prima en snelle service.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Ik heb daar al veel gekocht. Ben het wel zelf altijd gaan afhalen. Heb ooit een probleem met m'n Bigma gehad (viel een tandwiel uit LOL), 2 weken nadien belden ze dat het gefixt was. Ben qua winkel en service zeer tevreden.

Comment

Hartelijk dank voor jullie reacties
        https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Naar die winkel gaan in Capelle a/d IJssel heeft weinig zin. Ben er geweest en heb gekocht een Sigma 24mm 1.8. Wilde kijken of de lens in de doos zat. Niet bespreekbaar. Eerst betalen, naar buiten gaan, kijken en eventueel je gram gaan halen. Moest lang wachten en kreeg geen 'klant is koning gevoel'. Een echte dozenschuiver zonder de service van een reguliere fotowinkel. Beschouw het meer als een webwinkel, ga er niet persoonlijk naar toe. Hetzelfde gedaan met Konijnenberg. Wat een verschil! Ze hebben werkelijk alle tijd voor je en zijn beslist niet duurder (gemiddeld).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddevlam Bekijk bericht
            Naar die winkel gaan in Capelle a/d IJssel heeft weinig zin. Ben er geweest en heb gekocht een Sigma 24mm 1.8. Wilde kijken of de lens in de doos zat. Niet bespreekbaar. Eerst betalen, naar buiten gaan, kijken en eventueel je gram gaan halen. Moest lang wachten en kreeg geen 'klant is koning gevoel'. Een echte dozenschuiver zonder de service van een reguliere fotowinkel. Beschouw het meer als een webwinkel, ga er niet persoonlijk naar toe. Hetzelfde gedaan met Konijnenberg. Wat een verschil! Ze hebben werkelijk alle tijd voor je en zijn beslist niet duurder (gemiddeld).
            Wat mij betreft: beter een correct werkende dozenschuiver dan een niet-correct werkende winkelier (zonder hiermee naar genoemde winkels te willen verwijzen). (Let wel: een correct werkende winkelier is natuurlijk nog altijd het ideaal ).
            Ik wil enkel maar zeggen dat ik er dus geen probleem mee heb om materiaal op te laten sturen. Is het niet goed, dan stuur je het gewoon terug (t.t.z. bij een correct werkende winkel verloopt dat alles zonder problemen).

Ik zal dus zelden in een auto stappen en tientallen (laat staan honderden) kilometers gaan rijden om een lens te kopen. Een body is nog net iets anders omdat ik die toch wel in de hand gehad wil hebben vooraleer te kopen. Het juiste gevoel is bij een body veel meer van belang dan bij andere spullen.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
              Ik wil enkel maar zeggen dat ik er dus geen probleem mee heb om materiaal op te laten sturen. Is het niet goed, dan stuur je het gewoon terug (t.t.z. bij een correct werkende winkel verloopt dat alles zonder problemen).
              Mjah, vandaag heb ik een nieuw statief gekocht bij een lokale fotohandelaar (webshop, maar met afhaalmogelijkheid). Dan blijkt toch wel dat het best voordelen heeft er zelf langs te gaan. Een DOA bijvoorbeeld kun je er direct omruilen, scheelt weer een paar weken wachten op een ander exemplaar t.o.v. een Internet-dozenschuiver. En persoonlijk wil ik graag altijd de spullen eerst even in handen hebben gehad voordat de pecunia van eigenaar wisselen.

In mijn geval dacht de handelaar mee, dat heeft ook z'n voordelen. Ik bestelde er een statief met een balhoofd (Manfrotto 055B en 486RC2). Maar eenmaal ter plekke stelde hij een betere en goedkopere oplossing voor: een set van voornoemd statief met een 141RC pan/tilt head. Scheelt geld en het ding is een stuk stabieler, zoals ik ter plekke constateerde. Dat soort advies krijg je niet van een KE of een andere dozenschuiver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                Dat soort advies krijg je niet van een KE of een andere dozenschuiver.
                Volgens mij kun je KE toch niet zomaar gelijkstellen met dozenschuivers. De winkel is goed gesorteerd en ik kreeg de indruk dat je er goed geholpen wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  Volgens mij kun je KE toch niet zomaar gelijkstellen met dozenschuivers. De winkel is goed gesorteerd en ik kreeg de indruk dat je er goed geholpen wordt.
                  Een goed gesorteerde dozenschuiver dan? . Ik was niet de enige met dat soort ervaringen, getuige o.a. de reactie van eddevlam:
                  Oorspronkelijk geplaatst door eddevlam
                  Naar die winkel gaan in Capelle a/d IJssel heeft weinig zin. Ben er geweest en heb gekocht een Sigma 24mm 1.8. Wilde kijken of de lens in de doos zat. Niet bespreekbaar. Eerst betalen, naar buiten gaan, kijken en eventueel je gram gaan halen.
                  Als webshop zijn ze misschien oke, maar verder...

Comment

Mjah, vandaag heb ik een nieuw statief gekocht bij een lokale fotohandelaar (webshop, maar met afhaalmogelijkheid). Dan blijkt toch wel dat het best voordelen heeft er zelf langs te gaan. Een DOA bijvoorbeeld kun je er direct omruilen, scheelt weer een paar weken wachten op een ander exemplaar t.o.v. een Internet-dozenschuiver. En persoonlijk wil ik graag altijd de spullen eerst even in handen hebben gehad voordat de pecunia van eigenaar wisselen.

In mijn geval dacht de handelaar mee, dat heeft ook z'n voordelen. Ik bestelde er een statief met een balhoofd (Manfrotto 055B en 486RC2). Maar eenmaal ter plekke stelde hij een betere en goedkopere oplossing voor: een set van voornoemd statief met een 141RC pan/tilt head. Scheelt geld en het ding is een stuk stabieler, zoals ik ter plekke constateerde. Dat soort advies krijg je niet van een KE of een andere dozenschuiver.
                    Ja Joost, elk soort winkel heeft zijn voor- en nadelen, en elk heeft dus wel zijn publiek. Voor mij hoeft het (meestal) niet supersnel te gaan. Ik heb bv. nog wel het geduld om een paar dagen op een pakje te wachten. Velen hebben dat niet.
                    Ik gebruik mijn tijd ook liever aan iets anders dan winkelen, dus ik kies en bestel gewoon, en ik stap daarvoor liever niet een paar keer in de auto om rond te rijden, produkten en prijzen te vergelijken, en uiteindelijk dan pas iets te kopen.
                    Maar wie behoefte heeft aan advies of meteen iets wil kunnen nakijken en meenemen bij betaling, die moet het anders doen natuurlijk. De "beste" keuze of aanpak is dus alweer voor ieder anders .
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

ben al dikwijls bij KE geweest, goede bediening , ik heb verschillende lenzen op mijn camera mogen proberen zonder probleem hoor
                      www.Klikkerdeklik.be
                      Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Een goed gesorteerde dozenschuiver dan? . Ik was niet de enige met dat soort ervaringen, getuige o.a. de reactie van eddevlam
                        ik ben er slechts tweemaal geweest. Een keer om een Wacom aan te schaffen en een paar dagen later om 'm om te ruilen. In beide gevallen moest ik erg lang op mijn beurt wachten omdat ze heeeeel veel tijd spendeerden aan het adviseren van klanten vóór mij. En dat terwijl ze bij mij alleen een doos hoefden te schuiven.

Comment

Ik heb er 3 weken geleden een sb-600 flitser gekocht en heb in de winkel gelijk een paar proef opnames mogen maken.
                          Goede uitleg gekregen en prima servies
                          Nikon D70 Sigma 24-70 f2.8 Sigma 70-200 f2.8 Sigma 105 f2.8 BD0434NL

Comment

Maandag SB-800 besteld...vandaag gekregen...

Dik in orde dus
                            "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                            Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

Comment

Ooit, 5 jaar geleden bij KE een digitale camera van Nikon gekocht die voor mij als student duur was, 700 euro ongeveer. Prima geholpen toen.

Vorige week tijdens een bedrijfsfeestje kwam m'n camera in een kaars terecht en brandde mn halskoord/draagkoord geheel door. Ik had dus een nieuwe nodig, en ben wederom prima geholpen bij KE: degene die me hielp heeft er minstens 15 minuten aan besteed om een goed passend koord te vinden (en gelijk eraan vast te maken!!), van een alternatief merk. Nikon kon dit helaas niet meer los leveren, dus is de verkoper wel 4x de trap op en af gelopen met verschillende merken koorden om te passen: alles ging uit de verpakking, alles werd geprobeerd, en de 4e bleek te passen.

En dat allemaal voor 15 euro...

Comment

Toch is de D80 110 euro duurder als bij:

http://www.eurovisiononline.nl/

Gr kees
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                                X