Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio flashen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• studio flashen

Ik overweeg om een 2 tal flashen te kopen tegen een redelijke prijs (ongeveer 400 w) Heeft iemand ervaring met de merken Jinbai, Linkstar en Falcon Eyes ?
    Dank bij voorbaat
    odcg@slootmans.be

Re: studio flashen

Ik heb ervaring met de falcon eyes ( 300 watt ).
    Mijn idee erover
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
      Mijn idee erover
      idem hier !
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ik gebruik de bowens 500w, 4 stuks. Prima spul. Zal nog wel meer goed spul te koop zijn, maar ik ben tevreden.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ik gebruik 2 Elinchroms van 600 watt, meer dan overschot genoeg, zelfs voor 2 of drie personen tegelijkertijd
          Patrick

Canon Eos 5D/10D - EF 16-35 1:2.8 L USM - EF 28-135 1:3.5-5.6 IS - EF 70-200 F2.8 L USM - Sigma 50-500 1:4-6.3 APO DG HSM - Speedlite 550EX

Comment

Bedankt voor de reacties
            Ik heb ondertussen een set Falcon Eyes 350 gekocht. Het is natuurlijk nog wat te vroeg om er nu al victorie over te kraaien maar uit de proeven die ik er mee gedaan heb lijkt het me een uitstekende aankoop.
            Een uitstekende set voor de meer eisende amateur, geen Porche design maar alles wat nodig is en meer zit er op en is redelijk stevig behuisd. Licht zat, gelukkig heb ik geen 600 set gekocht want dan knalde al dat vermogen door de muren denk ik
            Ik heb ze uiteindelijk gekocht bij Kamera-Expres in Nederland, ondanks een klein schoonheidsfoutje ( één flash was doorverkocht ondanks mijn bestelling) moet ik toch zeggen dat hun service perfect was (missen is natuurlijk menselijk) vrijdag in de winkel en vandaag (maandag) reeds gratis bij mij aan huis geleverd.
            Ben benieuwd naar verdere resultaten

Comment

Veel plezier en succes ermee!

Walt
              https://waltertalboom.be-
              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Mijn idee erover
                Zijn die een beetje robust (ook de statieven) of is het eerder dat ze na een paar jaar mogen vervangen. Hoe stuur je ze aan?

Comment

Mijn idee erover
                  Spijtig genoeg zijn mijn ervaringen met Falcon Eyes wat minder positief. Veel defecten, warm lopen, gesmolten onderdelen, archislechte service (5x over en weer rijden, 800km, bijna twee maand wachten op een ruil voor een studioflits die reeds bij aankoop defect bleek). Met mijn Elinchroms daarentegen heb ik nog nooit een probleem gehad.

FE heeft wel goede lampstatieven en een breed gamma betaalbare accessoires.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

FE? never again!!!

al was het alleen al voor de "dienst na verkoop" bij de verdeler voor België.

Comment

Weet iemand iets over de dienst naverkoop van Linkstar.

Linkstar lijkt mij meer kwalitatief dan falcon eyes maar blijft betaalbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyk Bekijk bericht
                        FE? never again!!!

al was het alleen al voor de "dienst na verkoop" bij de verdeler voor België.
                        Volgende keer misschien in Nederland kopen!
                        Professionals in Studio fotogragie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
                          Weet iemand iets over de dienst naverkoop van Linkstar.

Linkstar lijkt mij meer kwalitatief dan falcon eyes maar blijft betaalbaar.
                          Ik denk dat een dienst na verkoop voor iedereen verschillend is, de een heeft een andere verwachting dan een ander en zul je ook verschillende reactie ontvangen. Daarnaast is het denk ik ook hoe ga je zelf om met de dealer waar je de spullen hebt aangekocht, wij zijn altijd van mening dat je samen heel ver kunt komen mits je zowel als klant en dealer voor dingen open staat.

Ik zou kijken naar welk merk je wilt aankopen en zien welke dealer dit verkoopt. Zoek dan eens in forums waar je waarschijnlijk wel iets terug kunt vinden over de service en support van een dealer en zul je waarschijnlijk je antwoord vinden.

Dit heeft dus niets te maken met een merk, alhoewel het vaak wel zo is dat als je als dealer een merk verkoopt de service ook belangrijk is van een dergelijke importeur. Als een importeur een goede service verleent van zijn of haar merk kun je deze service als dealer ook gebruiken. Gelukkig werken wij met dealers welke ons een goede service kunnen bieden voor de producten. Ook hebben wij in het verleden contact gehad met importeurs welke ons dit niet kunnen bieden en wij hier geen zaken mee willen doen omdat een after support ook erg belangrijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoSG.nl Bekijk bericht
                            Volgende keer misschien in Nederland kopen!
                            Tja, en bij problemen efkes 330 km gaan rijden??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
                              Tja, en bij problemen efkes 330 km gaan rijden??
                              Dit is een opmerking dat iemand uitgaat dat er problemen komen! Transport diensten zijn er ook nog welke artikelen kunnen afleveren.

Zoals ik diverse berichten lees dat mensen b.v. 3 weken moeten wachten voordat zij in eigen land worden geholpen omdat de artikelen terug moeten naar de importeur welke in Nederland zit.

2 maanden moeten wachten voordat hun artikel pas wordt omgeruild en defect is bij aankomst.

Of dat de after sales niet goed.

Gelukkig hebben wij vele klanten in Belgie die wel tevreden zijn en dus de afstand dan niet meer belangrijk is omdat 330km nog steeds minder is dan binnen eigen land 800km moeten rijden en nog steeds niets opgeschoten te zijn.

Achja, hier valt ook een conclusie uit te halen.
                              Last edited by FotoSG.nl; 23 september 2006, 21:46.

Comment

Working...
                              X