Hoi, ik ben toe aan een paar niewe batterijen voor mn Canon D20! Nu zijn er twee types,weet iemand een verschil tussen een BP 511 en een BP 511a ?
graag een seintje
youpi
BP511a is een nieuwer type met een iets grotere capaciteit. Je kan ze zonder problemen door elkaar gebruiken in de lader en ook in je camera.
Als je goedkope akku's zoekt, kijk dan eens op www.akkuinternational.de , ik heb er daar begin vorig jaar ook twee gekocht en die werken even goed als de originele .
Hoi, ik ben toe aan een paar niewe batterijen voor mn Canon D20!
Dat is snel! Te lang leeg laten liggen zeker? Trouwens, kijk eens goed op je camera... dan zie je dat je helemaal geen D20 hebt. Dus titel, bericht zelf en signature zijn fout....
Ik heb vandaag een namaak-akku gebruikt (van akkuinternational), die is nu bijna 2 jaar oud, en na 737 foto's, allemaal met IS-lens (100-400 L & 24-105L), die nog wat meer stroom verbruikt, stond de batterij-indicator nog steeds op "vol".
In de lader begon het ledje al direkt twee keer kort na elkaar te knipperen, wat aangeeft dat de akku al meer dan 50% geladen is. Dat bewijst voor mij dat de niet-originele akku's heel goed zijn .
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Dat bewijst voor mij dat de niet-originele akku's heel goed zijn .
Kan ik tot nu toe alleen maar bijtreden. Heb een 3-tal "namaak" BP-511 van maar liefst 1800mAh gekocht op Ebay, voor amper 16 Euro/stuk, incl portkosten.
Binnen de week geleverd, vanuit Nederland.
Werken probleemloos in mijn 300D en hebben een zeer grote autonomie.
Mij zal je dus nooit 55 @ 60 Euro zien neertellen voor een originele batterij
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment