Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie grip GB_E4 : waar binnendoen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reparatie grip GB_E4 : waar binnendoen ?

    Ik heb een grip 2e hands gekocht en bij eerste test blijkt dat ding defect te zijn. Het is een grip die oorspronkelijk in duitsland aangekocht is geweest. Kent er iemand een adresje waar je dat kunt binnen doen waar ze niet té lastig zullen reageren dat het een duitse grip is ?

    niet in leuven want ik was gaan rondkijken voor zo'n grip daar dus die gaan me niet echt helpen.

    Eén connectiepinnetje veert niet uit, ofwel is de draaiknop ook defect ..beetje domper en het vergalt compleet mijn verjaardag(scadeau)..heb al spijt dat ik 't gekocht heb ... amper 50 euro uitgespaard ...dat ik nu wel kwijt ga zijn aan de reparatie :-(

  • #2
    Re: reparatie grip GB_E4 : waar binnendoen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP
    Ik heb een grip 2e hands gekocht en bij eerste test blijkt dat ding defect te zijn. Het is een grip die oorspronkelijk in duitsland aangekocht is geweest. Kent er iemand een adresje waar je dat kunt binnen doen waar ze niet té lastig zullen reageren dat het een duitse grip is ?

    niet in leuven want ik was gaan rondkijken voor zo'n grip daar dus die gaan me niet echt helpen.

    Eén connectiepinnetje veert niet uit, ofwel is de draaiknop ook defect ..beetje domper en het vergalt compleet mijn verjaardag(scadeau)..heb al spijt dat ik 't gekocht heb ... amper 50 euro uitgespaard ...dat ik nu wel kwijt ga zijn aan de reparatie :-(
    Zoals ik al in mijn pb heb gezegd, ben ik er verbaasd van dat er een probleem mee is. De laatste keer dat ik hem gebruikt heb, was hij nog helemaal in orde Breng hem gewoon terug en koop je een nieuwe.

    sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

    Comment

    Working...
    X