Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Origineel accu of nep?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Origineel accu of nep?

    bij eosdigitaal.nl kan je op forum ook batterijen bestellen voor Canon

    grtz
    Mijn werkjes

    Comment


    • #17
      Re: Origineel accu of nep?

      Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
      http://www.akkuinternational.de/ eens proberen?

      Ze zijn misschien wa opgeslagen ma 4,95 is toch nog te doen zeker?

      Grts JVG
      Heb ik al bij favorieten staan hoor maar bijkomende mogelijkheden zijn altijd gewenst!

      Comment


      • #18
        Re: Origineel accu of nep?

        Heb ze inmiddels gevonden voor ond de 3,50 € (via ebay.de)

        Rest er mij nog één vraag:
        heeft er iemand soms een originele nikon d50 batterij bij de hand en kan die eens kijken hoeveel ampere die geeft?
        Alle nepbatterijen leveren nl eenzelfde spanning van 7,4V (dus veronderstel dat dat bij de originele idem is) stroomsterkte verschilt echter van zo'n 1300mA tot zo'n 1800mA en dan kies ik denk toch best hetgeen de originele het best weergeeft...

        Comment


        • #19
          Re: Origineel accu of nep?

          Oorspronkelijk geplaatst door frenia
          Heb ze inmiddels gevonden voor ond de 3,50 € (via ebay.de)

          Rest er mij nog één vraag:
          heeft er iemand soms een originele nikon d50 batterij bij de hand en kan die eens kijken hoeveel ampere die geeft?
          Alle nepbatterijen leveren nl eenzelfde spanning van 7,4V (dus veronderstel dat dat bij de originele idem is) stroomsterkte verschilt echter van zo'n 1300mA tot zo'n 1800mA en dan kies ik denk toch best hetgeen de originele het best weergeeft...
          Ik denk dat je best degene neemt met het hoogste vermogen. En aangezien de spanning constant is (best ) neem je die die de hoogste stroomsterkte*uur levert. Dus de 1800mAh.

          Mvg

          Comment


          • #20
            Re: Origineel accu of nep?

            Ik heb juist ook wat batterijen besteld bij akkuinternational, ik ben benieuwd.
            € 5 of € 55 is toch veel verschil.
            Canon EOS 5D met 3KG glas
            https://reisforum.net

            Comment


            • #21
              Re: Origineel accu of nep?

              de beste tot nu toe waren eigenlijk van GP batteries (voor een 10D) ... en dat is toch een merk dat ik vertrouw en ze zijn goedkoper dan de originelen

              Comment

              Working...
              X