Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regenbeschermhoes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Regenbeschermhoes

Wie van jullie weet een leverancie van regenbeschermhoezen te vinden de buurt van Roosendaal/Antwerpen/Rotterdam.

Ik bedoel iets als deze: http://www.cameraland.nl/component/o.../limitstart,0/

In deze tijden van regen en regen en regen kun je bij veel buitenwerk deze investering wel aan. Alleen zou ik het eens willen bekijken wat en hoe het functioneert met mijn spullekes!

Alternatieven zijn welkom natuurlijk.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Re: Regenbeschermhoes

Deze van Kata

zijn hier in Belgie bijna overal verkrijgbaar voor ongeveer 59,- Euro

Wel oppassen niet mee naar de palastijnse gebieden meenemen want ze komen uit Israel.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb mijn regenbeschermhoes bij Grobet gehaald in Antwerpen koste rond de 65€ KATA E-702
      Nikon materiaal

Comment

Zo te zien zijn makkelijk zelf te maken: van een oude regenjas, haal je er wel 5 uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonias
          Wie van jullie weet een leverancie van regenbeschermhoezen te vinden de buurt van Roosendaal/Antwerpen/Rotterdam.

Ik bedoel iets als deze: http://www.cameraland.nl/component/o.../limitstart,0/

In deze tijden van regen en regen en regen kun je bij veel buitenwerk deze investering wel aan. Alleen zou ik het eens willen bekijken wat en hoe het functioneert met mijn spullekes!

Alternatieven zijn welkom natuurlijk.
          Uit eigen praktijkervaring natuurfotografie: ... een (heel) grote paraplu!...

Comment

Uit eigen praktijkervaring natuurfotografie: ... een (heel) grote paraplu!...
            Yep, en die mag ik dan op mijn kop planten en met mijn 2,5 kilo camera en glas ook nog vast houden!

Ik doe voornamelijk circuitwerk (wist je niet!) dus is dat knap lastig. Ik kan me voorstellen wanneer je op jacht bent in de natuur dat dit wel werkt. Maar toch bedankt voor je reactie.

De tips over Kata en Grobet zijn voor mij wel relevant. Morgen waarschijnlijk ritje Antwerpen

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Ik denk toch ook dat je met een oud KWay-tje iets in mekaar kan knutselen. 65€ vind ik tenslotte een hoop geld.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

het is duur ja maar wel handig en praktisch
                Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje
                  Ik denk toch ook dat je met een oud KWay-tje iets in mekaar kan knutselen. 65€ vind ik tenslotte een hoop geld.
                  ik gebruik de mouw van een oude "XXXL aldi-regenjas" met velcro sluiting aan de mouw .. ingespoten met waterafstotende spray .. werkt perfect .. had bijna zo een duur ding gekocht tot een lieve dame me dat geweldige idee gaf

Comment

Working...
                  X