Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wacom grafisch tablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wacom grafisch tablet

Wacom grafisch tablet
    Ik zou een Wacom grafisch tablet willen kopen waarmee ik UITSLUITEND nauwkeurige selecties ga maken, dus niet om mee te tekenen. Volstaat de Volito2 of ben ik toch beter af met de Graphire4?

Re: Wacom grafisch tablet

Heb geen ervaring met het verschil, maar wel met een vreogere Wacom tekentablet. Die raakte zodanig in onbruik dat de pen al een paar keer tegen de grond viel en kapot geraakte.

Uiteindelijk was ik het beu om toch net niet die selectie te hebben die ik wil hebben met de muis. Steeds maar opnieuw selecteren etc. is frustrerend.

Dus heb ik de Wacop Graphire4 tweedehands op de kop kunnen tikken. Een prachttablet! Doet wat het moet doen en met die drukgevoelige pen kan je tenminste nuances maken met de penselen in plaats van een vette streep over je foto trekken met de muis!

Comment

Re: Wacom grafisch tablet

Oorspronkelijk geplaatst door Anakwaboe
      Wacom grafisch tablet
      Ik zou een Wacom grafisch tablet willen kopen waarmee ik UITSLUITEND nauwkeurige selecties ga maken, dus niet om mee te tekenen. Volstaat de Volito2 of ben ik toch beter af met de Graphire4?
      Ik heb een klein Wacom tablet in onbruik. Met mijn logitechmuis werk ik nauwkeuriger en sneller bij het tekenen en fotobewerking (selecties maken) dan met dat tablet.

Comment

Working...
      X