Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkope geheugenkaartjes?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar goedkope geheugenkaartjes?

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
    Factuur is uiteraard mogelijk. Levertermijn, indien op stock wordt het pakket direct klaargemaakt, afhankelijk van de gekozen betaaloptie (overschrijving op voorhand ... )

Wat de "hoge" prijs betreft vooraleer er gratis verzending is. Kijk eens rond wat de gangbare prijs is, tones: 500€, Corné: 750€ ... dus lijkt me dit niet zo slecht
    Ik kan daar maar één ding op zeggen BD ers verenigd uw krachten en doe een mini groepsaankoop, je zit sneller aan 250 dan je denkt, of hoeveel mensen moeten er niet voor hun werk op de baan en springen eens binnen in Aalter.

Tis maar een gedacht he, voor de prijs moet je het niet laten.

Grts JVG
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
      Factuur is uiteraard mogelijk. Levertermijn, indien op stock wordt het pakket direct klaargemaakt, afhankelijk van de gekozen betaaloptie (overschrijving op voorhand ... )

Wat de "hoge" prijs betreft vooraleer er gratis verzending is. Kijk eens rond wat de gangbare prijs is, tones: 500€, Corné: 750€ ... dus lijkt me dit niet zo slecht
      Het is hier een forum, dus vragen staat vrij.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
        Het is hier een forum, dus vragen staat vrij.
        gelukkig
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Kijk eens op www.interngeheugen.com daar kan je ook wel wat vinden. En snelle levering, ik had mijn bestelling binnen 3 dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanessa Bekijk bericht
            Kijk eens op www.interngeheugen.com daar kan je ook wel wat vinden. En snelle levering, ik had mijn bestelling binnen 3 dagen.
            Vrij duur voor compact flash kaartjes
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Heb 2×cf 2gig traxdata voor 36,19 per stuk ex verzendkosten betaald bij opus.

Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

Comment

Working...
              X