Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac of Lowepro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamrac of Lowepro

Hallo

Zit te twijfelen tussen twee tassen

Tamrac 5608 pro 8

of

Lowepro Compact AW

Heb het hele forum al door gespit en ja......ook de zoekfunctie gebruikt maar wil graag van gebruikers van bijde tassen horen wat de voor en nadelen zijn.

Wat er allemaal in moet passen ?
    Alles wat er in mijn handtekening staat.
    Een hoop losse rommel (kabels,lader,etc,etc....)
    Gezien de grote van de tas zal dat wel gaan lukken maar wil graag weten wat jullie mening is over deze twee tassen.

Alvast bedankt
    Nikon spul

Re: Tamrac of Lowepro

Ik heb dezelfde tamrac maar een kleiner type , dit model is erg practisch .
    je kan het zowel om je schouder als om je heup dragen ( erg handig )

Zeker een aanrader , tamrac moet zeker niet onderdoen voor lowepro .
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Comment

Ik ben en blijf een Tamrac gebruiker en kan het iedereen aanraden. Wel heb ik verschillende taskes, afhankelijk van het soort werk in doe :
      - een Backpack expedition 7
      - een Digital Zoom 9
      - het MAS systeem met heupgordel waaraan diverse taskes kunnen
      vastgemaakt worden
      - heuptas zoals jij er een wil kopen.
      Het ene kan gecombineerd worden met het andere, sensationeel gewoon.
      Het probleem met al het materiaal is het gewicht en de belasting voor je schouders. Kwestie van dat goed in de gaten te houden en te verdelen.
      Hopelijk heb je er wat aan.

Groeten
      Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
      ----------------------------------------------
      Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

De kogel is door de kerk. Mijn vierde foto-tas wordt deze keer een backpack. Niet van Lowepro, wat overigens zeer goed is, maar van Tamrac. Natuurlijk heb ik wat opzoekingswerk gedaan en in mijn twijfel tussen de Tamrac Expedition 7 en de Lowepro Nature Trekker AW II, heb ik toch voor de Tamrac gekozen. Beiden zijn aan

Tamrac 7 is reeds héél groot.

Kwaliteit is zéker zo goed als Lowepro
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik heb de Tamrac 5612 pro 12, dus de iets grotere variant dan de pro 8, verder precies hetzelfde. Het is een goeie tas voor een schappelijke prijs, Ik heb er 2 body's in en een berg lenzen.
          Nadeel is dat als je hem aan je schouder hebt hangen, en je de camera eruit wilt halen, de bovenklep niet goed open omdat hij met de zijkanten tegen het hengsel van de schouderband aankomt. Maar elke tas heeft daar last van. Stealth reporter heeft dan misschien wel een rits bovenop zodat je de klep niet open hoeft te doen, maar die is ook wel weer erg klein zodat dat niet makkelijk gaat.
          Ik heb voor de pro 12 gekozen omdat ik er ook A4 map bovenin wilde leggen, en ik de tas veel gebruik om op bruiloften etc veel van lenzen te wisselen dan wil ik dat alles er ruim in zit en zeker niet gepropt zodat het snel te pakken is.

Succes.
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
          X