Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De prefecte LCD Cover !! (voor o.a d200)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De prefecte LCD Cover !! (voor o.a d200)

Ik heb dit artikel ook besteld en op een weekje had ik het in de brievenbus. Ondertussen al op mijn D300 geplaatst, wat vrij makkelijk was, en je ziet bijna niet dat het erop zit. Prima spul.
    Ik zie hier nu bedragen van 14€ maar ik heb zowel voor een Nikon D300 als voor een Canon 40D slechts 8€ inclusief verzenden betaald.
    Last edited by nomino; 13 september 2008, 12:15.
    Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
      Ik heb dit artikel ook besteld en op een weekje had ik het in de brievenbus. Ondertussen al op mijn D300 geplaatst, wat vrij makkelijk was, en je ziet bijna niet dat het erop zit. Prima spul.
      Ik zie hier nu bedragen van 14€ maar ik heb zowel voor een Nikon D300 als voor een Canon 40D slechts 8€ inclusief verzenden betaald.
      Heb de mijne gisteren ontvangen, twee stuks voor de 40D, met verzending US $14 (geen €14) voor beide.
      Heb ze nog niet gemonteerd, nog geen tijd voor gehad, wil het wel ineens goed doen dus wanneer de kids slapen en ik het rustig kan doen zonder gestoord te worden (niet meer gestoord dan ik zelf al ben hé )

Maar ze zien er in elk geval heel goed uit, en zoals reeds vermeld, ik bescherm de displays liever dan een nieuwe te moeten steken voordat ik de body eventueel verkoop.

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Heb de mijne gisteren ontvangen, twee stuks voor de 40D, met verzending US $14 (geen €14) voor beide.
        Heb ze nog niet gemonteerd, nog geen tijd voor gehad, wil het wel ineens goed doen dus wanneer de kids slapen en ik het rustig kan doen zonder gestoord te worden (niet meer gestoord dan ik zelf al ben hé )

Maar ze zien er in elk geval heel goed uit, en zoals reeds vermeld, ik bescherm de displays liever dan een nieuwe te moeten steken voordat ik de body eventueel verkoop.

Mark

TIP : neem er de tijd voor (ZONDER kids om je heen ) . Het is even pielen met die roze stripjes. Zorg wel dat ze in de hoeken goed tegen elkaar zitten anders komt daartussen net een beetje stof door.
        Daarna is het een superproduct en echt probllemloos en superslijtvast
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Working...
        X