Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou ook heel graag 2 van die covers aankopen voor mijn D200 (da D200 Protector )
Spijtig heb ik geen VISA kaart en zij staan niet toe om vooraf via overschijving te betalen.
Enige raad?
Kan mijn bestelling eventueel toegevoegd worden bij iemand die een aankoop wenst te doen bij die firma (daproducts) via VISA of dergelijke?
Ik zou ook heel graag 2 van die covers aankopen voor mijn D200 (da D200 Protector )
Spijtig heb ik geen VISA kaart en zij staan niet toe om vooraf via overschijving te betalen.
Enige raad?
Kan mijn bestelling eventueel toegevoegd worden bij iemand die een aankoop wenst te doen bij die firma (daproducts) via VISA of dergelijke?
Hier kan je ze ook bestellen, en daar kan je gewoon via overschrijving betalen. Het komt dan op € 12 per stuk, incl. verzending.
Het is wel iets duurder dan wanneer je ze rechtstreeks besteld, maar ze zullen waarschijnlijk ook wel sneller geleverd worden
Nice pen, bet you write good stories with it. Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600
bedankt voor de info!
'k heb 2 exemplaren besteld. Na 14 dagen zijn ze aangekomen. Even wat gepruts om het te bevestigen, maar het resultaat is prima.
And by the way : jou stappenplan heeft me zeer goed geholpen
Een serieus oude post heb je hier opgerakelt, maar ik ben blij dat je het gedaan hebt, ik heb er gelijk twee besteld voor mijn EOS 40D's, die folies die je op de display kleeft trekken echt op niets en hinderen serieus bij direct zonlicht.
Wacht nu vol opgeduld op de levering, voor $14 incl verzending kan je niet sukkelen hé, dan zijn de bij fotoshopaalten toch een beetje extreem duur zenne
Wacht effe... ik zeg dit niet om onnozel te doen hé, maar het is echt gemeend:
Oorspronkelijk geplaatst door alex from hollandBekijk bericht
Het grote voordeel is dat het materiaal hetzelfde is waar de lcdschermpjes van gemaakt zijn.
Het is krasvast zeer helder
Die schermpjes zijn inderdaad krasvast.... waarom dan nog een laag erover?
Op mijn 350D zitten ook geen krassen op de LCD en daar heeft nog nooit bescherming op gezeten.
Het kost wel niet veel, maar je kan er toch al eens iets mee gaan drinken.
Oorspronkelijk geplaatst door SimplephotographyBekijk bericht
Die schermpjes zijn inderdaad krasvast.... waarom dan nog een laag erover?
Op mijn 350D zitten ook geen krassen op de LCD en daar heeft nog nooit bescherming op gezeten.
Het kost wel niet veel, maar je kan er toch al eens iets mee gaan drinken.
Inderdaad, vooral als je bedenkt dat het schermpje bij Canon zowiezo vervangbaar is. 't Is zoiets als 2 condooms aandoen hé .
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Inderdaad, vooral als je bedenkt dat het schermpje bij Canon zowiezo vervangbaar is. 't Is zoiets als 2 condooms aandoen hé .
Dat schijnt net méér problemen op te leveren.
Op de schermpjes van mijn 20D en 40D staan nog altijd geen krassen, die kunnen dus wel iets verdragen, zo'n LCD Cover is dus helemaal niet nodig als je een klein beetje oplet.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
... zo'n LCD Cover is dus helemaal niet nodig als je een klein beetje oplet.
Ik let helemaal niet op en heb ook geen krassen. Ik ben van 't soort dat van de angstaanjagende mening is dat je je toestel moet gebruiken en het niet als een porseleinen kopje angstvallig tegen vanalles moet beschermen. Het blijkt dat zelfs die ouwe, slechte plastic 350D perfect tegen de Belgische en ook tropische weersomstandigheden kan. Ik ben enkel met mijn lenzen wel voorzichtig, in die zin dat ik bij hele slechte omstandigheden er een B+W filter op zet. Dat glas is wel hard, maar ik weet niet zeker of een strakke wind op het strand met de daarbij horende striemende zandvlagen zonder gevolgen zou blijven. Voor mijn toestel kan het geen kwaad, dat heb ik nu wel ondervonden, maar geldt dat voor 't frontglas ook? Wellicht wel, want mijn filters zijn ook nog steeds krasvrij, maar toch... die lenzen zijn me net iets te duur.
Er zijn altijd mensen die geluk hebben totdat het geluk een keertje op is ..........
Als je er geen last van hebt dan doe je er toch gewoon niets op
Bij canon schijnen deze schermpjes redelijk eenvoudig te wisselen zijn.
Bij Nikon niet ( die zijn net iets degelijker )
Het kost een paar euro en ik (en ook meerdere gebruikers) ben er perfect over te spreken. het kan nooit kwaad.
Comment