Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitsen

Hey allemaal,

Heeft er nog iemand tips voor het werken met de ingebouwde flits?

Als ik nu flits, is de foto al gegarandeerd mislukt. Ik heb al gewoon zonder geprobeerd, maar de correctie achteraf is ook niet altijd gemakkelijk.
    Op dit moment ben ik aan het experimenteren met de truuk met het A4'tje, maar echt handig kan je dat niet noemen. Zijn er geen goedkope hulpstukken / truukjes die ik kan gebruiken? Ik ben maar een simpele amateur die niet staat te springen om veel geld uit te geven aan een 'externe' flitslamp.

groezels,
    Yosse
    "Yes, Yossarian. That's right. Yossarian. Yossarian? Is that his name? Yossarian? What the hell kind of a name is Yossarian?" - Catch-22, J. Heller

Re: Flitsen

What You Pay, Is What You Get !

Elke ingebouwde flits is een "noodmiddel", en niet vergelijkbaar met een degelijke dedicated externe flits.

Tovermiddeltjes bestaan niet, koop eventueel tweedehands !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Tovermiddeltjes bestaan niet, koop eventueel tweedehands !
      Mmmmm, niet echt het soort reply waar ik op hoopte.

Ik ben niet echt op zoek naar tovermiddeltjes, wel naar wat lapmiddeltjes. Ik verwacht niet dat ik met mijn flitsertje ineens studio materiaal ga maken, dat is ook helemaal niet de bedoeling. Ik zou gewoon graag in slechte omstandigheden toch nog iets kunnen trekken...
      Iets in den trand van het A4'tja, maar dan wat handiger.