Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV kabel olympus gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AV kabel olympus gezocht

Hallo,

ik ben mijn AV kabel ( aansluiting tussen TV en fotoapparaat) van de olympus camedia 460 kwijtgeraakt

Kan ik van iemand deze kabel afkopen, of kan iemand mij helpen om een winkel te vinden om deze kabel te kunnen aanschaffen

Ik woon in het Leuvense en zou dit kabeltje graag hebben tegen donderdag 27 juli

dank alvast

Re: AV kabel olympus gezocht

Normaal kan je kabel kopen in de HIFI zaak, ik weet niet wat de verbinding van een olympus is maar normaal gezien is een video kabel een 3.5 jack aan de ene kant en een Cinch aan de ander kant. In dit geval is er niks speciaal aan de kabel en kan je die overal vinden.

Waarschijnlijk kan je die ook bestellen via de fotohandel, maar de vraag is wanneer heb je dem dan in huis.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Waarschijnlijk kan je die ook bestellen via de fotohandel, maar de vraag is wanneer heb je dem dan in huis.

MVG, Jeff
      Waar hij waarschijnlijk 5 tot 10 keer duurder is.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Gewoon bij een Vandenborre of Krefel te vinden.
        DAT kan je daar gerust kopen.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
        X