Hoi,
Als DSLR leek, volgende vragen ivm materiaal meenemen op vliegvakantie (waarschijnlijk Malta) :
Meer specifiel denk ik aan de LowePro Slingshot 200 AW. Deze zou volgend materiaal moeten kunnen bevatten :
Is dit haalbaar of zal die tas te klein zijn ? En andere opmerkingen rond die tas zijn natuurlijk ook welkom
.
Als DSLR leek, volgende vragen ivm materiaal meenemen op vliegvakantie (waarschijnlijk Malta) :
- Is 1 fototas met alle materiaal erin voldoende of nemen jullie ook nog een toplader mee om het toestel schietensklaar te hebben ? Of om het anders te stellen, als er een stofwolk afkomt, hebben jullie een kleine beschermhoes klaar of is het haasten geblazen om alles vlug in de fototas te stoppen ?
- Ik veronderstel dat alles meegaat in handbagage. Levert dit enige problemen op bij de veiligheidscheck of bij het inchecken ?
Meer specifiel denk ik aan de LowePro Slingshot 200 AW. Deze zou volgend materiaal moeten kunnen bevatten :
- Canon 350D
- Tokina 12-24 F4
- Tamron 28-75 F2.8
- Sigma 70-300 F4-5.6 APO
- 1 of 2 Pola filters
- Batterijlader
- GEEN externe flits
- ... ben ik iets vergeten ?
Is dit haalbaar of zal die tas te klein zijn ? En andere opmerkingen rond die tas zijn natuurlijk ook welkom
![Good](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/good.gif)
Comment