Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EN-EL3 batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EN-EL3 batterij

Hallo,
    Ik was aan het uitkijken naar een extra nikon batterij voor men D70s.
    Het goedkoopste (en direct leverbaar) was de EN-EL3e batterij voor 55 euro.
    Bestaan er nog betere prijzen? (ik wil wel een originele).

Mvg,
    Mµ.
    Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
    Olympus E-PL2 + 14-150.

Re: EN-EL3 batterij

scherpere prijzen ben ik nog niet tegengekomen,
    ben ook op zoek, maar twijfel of het prijsverschil
    het waard is?

waar heb jij diie prijs gevonden?
    mvg
    Ollie
    Nikon

Comment

Waarom toch zoveel uitgeven aan die extra batterij , koop gewoon eentje van minder dan 6 euro , werkt perfect heeft zelfde mogelijkheden (kracht).
      http://www.akkuinternational.de/ is zo een van die voorbeelden waar deze te koop zijn.
      50 euro uitgeven gewoon om die naam die erop staat
      ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Heb bij men vorig toestel ook een wit product gekocht. Ging wel degelijk
        minder lang mee en men lader sloeg soms eens tilt.
        Met de leveringskosten komt dat toch ook op 20 euro, nee?

Heb deze prijs toevalig gezien op de fnac online site. de EN-EL3a is niet binnen maar de EN-EL3e wel. levering 2,5 euro.

Mvg,
        M.
        Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
        Olympus E-PL2 + 14-150.

Comment

Als je geen 50 euro wil uitgeven aan een uitstekende batterij, kan je de MS-D70 overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71
            Als je geen 50 euro wil uitgeven aan een uitstekende batterij, kan je de MS-D70 overwegen.
            Is dat bedoeld als grap of zo?...
            Je betaalt je dan wel rap blauw aan zeer dure wegwerp-batterijen!...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
              Waarom toch zoveel uitgeven aan die extra batterij , koop gewoon eentje van minder dan 6 euro , werkt perfect heeft zelfde mogelijkheden (kracht).
              http://www.akkuinternational.de/ is zo een van die voorbeelden waar deze te koop zijn.
              50 euro uitgeven gewoon om die naam die erop staat
              De EN-EL3e is bij mijn weten enkel origineel te verkrijgen. Ik denk ook dat de originele EN-EL3 en EN-EL3a er stilaan uit zullen gaan zodat enkel de "e" variant over zal blijven.
              Ik heb een 6 tal maanden geleden 2 in HongKong gekocht, nadat ik een teleurstellende test had gedaan met de MD200 en 6 NiMh, voor iets minder dan €80 per 2.
              Het was dacht is iets van $22/stuk + iets van een $50 voor de verzending.
              Nadien heb ik ze niet meer in hun gamma gezien.

Hubert
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                De EN-EL3e is bij mijn weten enkel origineel te verkrijgen. Ik denk ook dat de originele EN-EL3 en EN-EL3a er stilaan uit zullen gaan zodat enkel de "e" variant over zal blijven.
                Ik heb een 6 tal maanden geleden 2 in HongKong gekocht, nadat ik een teleurstellende test had gedaan met de MD200 en 6 NiMh, voor iets minder dan €80 per 2.
                Het was dacht is iets van $22/stuk + iets van een $50 voor de verzending.
                Nadien heb ik ze niet meer in hun gamma gezien.

Hubert
                Hubert ,

Waar staat dat dit over EN-EL3e zou gaan ? Gaat wel degelijk over batterijen voor de D70 hé
                Gekocht bij de gesiteerde site 5,48 stuk , leveringskosten 9 euro (dacht ik ) , dus waarom meer geven. Ohja levering binnen de week
                ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
                  Hubert ,

Waar staat dat dit over EN-EL3e zou gaan ? Gaat wel degelijk over batterijen voor de D70 hé
                  Gekocht bij de gesiteerde site 5,48 stuk , leveringskosten 9 euro (dacht ik ) , dus waarom meer geven. Ohja levering binnen de week
                  Inderdaad, het gaat over de D70 maar de TS vond enkel de EN-EL3e's en daar zijn nog geen namaak voor.
                  Nu in het kader van een latere mogelijke opstap naar D200 zou ik ofwel goedkope alternatieve EN-EL3(a) batterijen kiezen ofwel EN-EL3e's maar geen originele EN-EL3(a)'s.

Hubert
                  Hubert

Comment

Er is wel degelijk reeds een namaak voor de EN-EL3e. Doe maar eens een search op PixMania, dan vind je deze van E-Force voor 26 euros.

edit: akkoord, deze staat nog maar pas op hun site sinds een kleine week
                    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                    MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger
                      Er is wel degelijk reeds een namaak voor de EN-EL3e. Doe maar eens een search op PixMania, dan vind je deze van E-Force voor 26 euros.

edit: akkoord, deze staat nog maar pas op hun site sinds een kleine week
                      Das inderdaad nieuw en is goed, dan zullen de originelen misschien ook wat dalen

Hubert
                      Hubert

Comment

Ik dacht er ook aan eentje te bestellen op akkuinternational.de, maar ik had er nogal dringend eentje nodig om mee te nemen op reis, dus heb ik er eentje gekocht in de MediaMarket (soort wit produkt), kostprijs ongeveer 30€ en tot nu toe geen verschil gemerkt met de originele nikon batterij (nog maar één keer opgeladen en nog steeds in kamera).
                        Nikon batterij is 1400 Mah terwijl die van MM 1300 Mah is, dus in theorie zou de batterij van MM net iets sneller leeg zijn...

Smt.
                        Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door summit
                          Ik dacht er ook aan eentje te bestellen op akkuinternational.de, maar ik had er nogal dringend eentje nodig om mee te nemen op reis, dus heb ik er eentje gekocht in de MediaMarket (soort wit produkt), kostprijs ongeveer 30€ en tot nu toe geen verschil gemerkt met de originele nikon batterij (nog maar één keer opgeladen en nog steeds in kamera).
                          Nikon batterij is 1400 Mah terwijl die van MM 1300 Mah is, dus in theorie zou de batterij van MM net iets sneller leeg zijn...

Smt.
                          Als dat die Uniross is, dan kost die in Brussel 31.95€. Maar ze hebben ook een Memorex van 1500 mAh voor 24.90€. Die is nu aan 't opladen zie. Zal wel zien hoe ie het doet....

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Hier de link, niet vergeten 13 euro bij te tellen vooe verzendingskosten

Ik beschik ook zo een namaak en werk perfect is ook 1700 milliampere

MVG
                            Vriendelijke groet
                            Duroc

Comment

Working...
                            X