Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaartlezer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kaartlezer

Op digitaal gebied ben ik nog niet bepaald onderlegd, dus ff een heel domme vraag.. Voordien ging ik met mijn volle kaartjes langs bij een vriendin, maar ik wil nu zelf een externe kaartlezer kopen.
    Welke heb ik nodig om CF-kaarten te lezen? Hoeveel kost dit ongeveer? Moet je er software voor installeren (ik wil hem gebruiken op de computer op het werk, maar ik kan er geen programma's op installeren)?
    Basic vraagjes dus..

Re: Kaartlezer

Ik heb net dit model:

Als je er geen software voor installeert (oa voor de overbodige knop erop), werkt die nog steeds perfect. Wanneer hij ingestoken wordt, installeert Windows zelf wel even snel wat kleinigheden (zonder m.i. online te gaan) zodat de kaartlezer herkend wordt als 4 nieuwe externe schijven. Deze minimuminstallatie is toch wel wat meestal zal nodig blijken, vrees ik, maar die anderzijds geen probleem zal vormen, vermoed ik...

Comment

ga eens kijken in de makro naar volgende aanbieding:

'k veronderstel dat die ook wel CF-kaartjes kan lezen.

Gewoon aansluiten via usb op de pc (kabel zal er wel bijzitten) en zolang je niet meer met W98 of NT werkt dan herkent die die onmiddellijk als extra harde schijf/ven.

Die 'kleinigheden' die geïnstalleerd moeten worden zitten meestal al wel in windows ingebouwd, alleen moeten die gekoppeld worden aan het juiste apparaat.

Comment

De trust is eigelijk een "advanced carddestroyer". Vooral voor SD kaarten.

De beste manier om uw data kwijt te raken.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

'k heb er zelf geen ervaring mee, maar de prijs was wel laag hé...

Comment

Working...
          X