Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statieven en toebehoren...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • statieven en toebehoren...

    hoi,

    ik weet dat er hier een thread loopt over 'wat is een goed balhoofd/statief' maar kan iemand mij eens uitleggen hoe het nu in zijn werk gaat want ik sta op het punt me een degelijk statief aan te schaffen.

    -kan je bv een Gitzo balhoofd op een Manfrotto statief gebruiken of is het merk per merk?

    -en wat bedoelen ze met 3-way?

    -en waar zit het verschil in bij balhoofden,sommige zien er enorm ingewikkeld uit,andere dan weer raar etc..

    en wat raden jullie aan van statief en balhoofd? het moet een degelijk en stevig statief zijn en bij voorkeur ook niet te zwaar (ook van prijs niet ).

    alvast bedankt,

    mvg
    website: www.stijnboelens.com

  • #2
    Re: statieven en toebehoren...

    Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh
    hoi,

    ik weet dat er hier een thread loopt over 'wat is een goed balhoofd/statief' maar kan iemand mij eens uitleggen hoe het nu in zijn werk gaat want ik sta op het punt me een degelijk statief aan te schaffen.

    -kan je bv een Gitzo balhoofd op een Manfrotto statief gebruiken of is het merk per merk?

    -en wat bedoelen ze met 3-way?

    -en waar zit het verschil in bij balhoofden,sommige zien er enorm ingewikkeld uit,andere dan weer raar etc..

    en wat raden jullie aan van statief en balhoofd? het moet een degelijk en stevig statief zijn en bij voorkeur ook niet te zwaar (ook van prijs niet ).

    alvast bedankt,

    mvg
    Jong, je vraagt hier een thesis te schrijven. LOL

    Lees hier eens : http://www.outbackphoto.com/the_bag/...ods/essay.html

    Zelf heb ik er een drietal maar er is er eentje dat ik voor geen geld zou willen missen : m'n Gitzo G1348 + RRS BH-55 head

    Comment


    • #3
      Re: statieven en toebehoren...

      hehe Hans,ik vraag idd wel wat veel.
      bedankt voor de link !

      heb me ondertussen al iets gekocht bij Corné: 'Manfrotto 488RC2 MIDI BALL HEAD WITH RC2 RAPID CONNECT SYSTEM' en Manfrotto 055PROB TRIPOD

      basic maar wel goed naar het schijnt
      website: www.stijnboelens.com

      Comment

      Working...
      X