Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Micro 200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Micro 200

Ben van plan deze fotortas te bestellen. Ik vraag mij af of deze groot genoeg is voor een canon 70-200 mm L inclusief de gigantische zonnekap. Mijn materiaal staat in signatuur. Ik weet dat normaal alles erin kan, maar twijfel toch wat betreft de zonnekap. Iemand ervaringen?

Re: Lowepro Micro 200

Hoe lang is die 70-200 incl. zonnekap? Dan zal ik even zien of die er in kan.
    Gemonteerd op de body of apart? Geef ook even de diameter op.

Gr's, Wim (Lowepro Micro 200 bezitter)
    Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
    Fujifilm X100V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
      Hoe lang is die 70-200 incl. zonnekap?
      Dat maakt niet uit voor de lengte, daar om op te bergen, de zoonekap omgekeerd op de lens gezet wordt. Dat geevt dan niets in de lengte maar wel een beetje in de breedte.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
        Dat maakt niet uit voor de lengte, daar om op te bergen, de zoonekap omgekeerd op de lens gezet wordt. Dat geevt dan niets in de lengte maar wel een beetje in de breedte.
        Dat weet ik ook wel, maar wat als Fotoschooter de lens nu eens wil opbergen met de normaal gemonteerde zonnekap?? Dit doe ik ook om mijn camera snel paraat te hebben.

Gr's, Wim
        Fujifilm X100V

Comment

Dat weet ik ook wel, maar wat als Fotoschooter de lens nu eens wil opbergen met de normaal gemonteerde zonnekap?? Dit doe ik ook om mijn camera snel paraat te hebben.

Gr's, Wim
          Sorry, dat doe ik NOOIT.
          Ze gaat er dan vroeg of laat afliggen met de koppeling aan diggelen. Dit is veel te zwak om zo op te bergen.

JMHO.

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben van plan de zonnekap omgekeerd op de lens te zetten in de fototas, maar de zonnekap is wel redelijk breed. ik vraag mij af of die er gemakkelijk in geraakt.

@Wim: Ik zal u morgen de lengte inclusief zonnekap en body geven.

Comment

Hoe lang is die 70-200 incl. zonnekap? Dan zal ik even zien of die er in kan.
              Gemonteerd op de body of apart? Geef ook even de diameter op.

Gr's, Wim (Lowepro Micro 200 bezitter)
              Even gemeten:

Lens gemonteerd op body ZONDER zonnekap: 24.5 cm lang (hopelijk kan dit erin?)
              Met zonnekap:32 cm
              Zonnekap zelf: 8 cm lang, 10 cm diameter. Kan ik die ergens opbergen in de Lowepro micro?

Bedankt alvast voor het checken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
                Lens gemonteerd op body ZONDER zonnekap: 24.5 cm lang (hopelijk kan dit erin?)
                Met zonnekap:32 cm
                Zonnekap zelf: 8 cm lang, 10 cm diameter. Kan ik die ergens opbergen in de Lowepro micro?
                De lengte is geen probleem. Lens gemonteerd op body gaat er ruimschoots in. Je zou er zelfs de zonnekap kunnen laten opstaan (een diameter van 10 cm is nipt, maar het kan omdat de indeling redelijk flexibel is). De zonnekap apart opbergen is geen probleem.

Je kan de 70-200 eveneens apart opbergen als je dat wenst. En je kan er ook de 18-50/2.8 en de 50/1.8 in kwijt. Je zal zelfs nog wat plaats overhebben om bijv. een flits op te bergen.

Gr's, Wim
                Fujifilm X100V

Comment

Bedoel je een lowepro Micro Trekker 200? Van een Micro 200 heb ik nog niet gehoord.
                  Indien je de Micro-trekker 200 bedoeld, de lens past erin met zonnekap omgekeerd gemonteerd. Ikzelf gebruik deze rugzak om het volgende in te proppen:
                  10D+grip+70-200 F2.8L USM+zonnekap
                  Tamron 28-75 F2.8+zonnekap
                  Canon 50mm F1.8
                  1.4TC
                  550EX
                  420EX
                  Hoop filters, geheugenkaartjes, batterijen, enz...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1
                    Bedoel je een lowepro Micro Trekker 200? Van een Micro 200 heb ik nog niet gehoord.
                    Indien je de Micro-trekker 200 bedoeld, de lens past erin met zonnekap omgekeerd gemonteerd. Ikzelf gebruik deze rugzak om het volgende in te proppen:
                    10D+grip+70-200 F2.8L USM+zonnekap
                    Tamron 28-75 F2.8+zonnekap
                    Canon 50mm F1.8
                    1.4TC
                    550EX
                    420EX
                    Hoop filters, geheugenkaartjes, batterijen, enz...
                    Ja deze is het. Na een paar reviews gelezen te hebben schijnen de straps niet zo confortabel te zitten voor grotere mensen. (ben 1.87m)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
                      Ja deze is het. Na een paar reviews gelezen te hebben schijnen de straps niet zo confortabel te zitten voor grotere mensen. (ben 1.87m)
                      Ik ben 1,85 meter en heb er geen enkele hinder van ondervonden.

Gr's, Wim
                      Fujifilm X100V

Comment

Ik ben 1,85 meter en heb er geen enkele hinder van ondervonden.

Gr's, Wim
                        Bedankt Wim, morgen plaats ik de bestelling

Comment

Bedankt aan allen die mij hierbij geholpen hebben. Ik heb vandaag de micro trekker 200 binnengekregen en alles past er netjes in, met nog plaats voor m'n camcorder

Comment

Working...
                          X