Ben van plan deze fotortas te bestellen. Ik vraag mij af of deze groot genoeg is voor een canon 70-200 mm L inclusief de gigantische zonnekap. Mijn materiaal staat in signatuur. Ik weet dat normaal alles erin kan, maar twijfel toch wat betreft de zonnekap. Iemand ervaringen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lowepro Micro 200
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lowepro Micro 200
Hoe lang is die 70-200 incl. zonnekap? Dan zal ik even zien of die er in kan.
Gemonteerd op de body of apart? Geef ook even de diameter op.
Gr's, Wim (Lowepro Micro 200 bezitter)Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
Fujifilm X100V
-
Oorspronkelijk geplaatst door WivoHoe lang is die 70-200 incl. zonnekap?
HubertHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805Dat maakt niet uit voor de lengte, daar om op te bergen, de zoonekap omgekeerd op de lens gezet wordt. Dat geevt dan niets in de lengte maar wel een beetje in de breedte.
Gr's, WimFujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
Fujifilm X100V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WivoDat weet ik ook wel, maar wat als Fotoschooter de lens nu eens wil opbergen met de normaal gemonteerde zonnekap?? Dit doe ik ook om mijn camera snel paraat te hebben.
Gr's, Wim
Ze gaat er dan vroeg of laat afliggen met de koppeling aan diggelen. Dit is veel te zwak om zo op te bergen.
JMHO.
HubertHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ben van plan de zonnekap omgekeerd op de lens te zetten in de fototas, maar de zonnekap is wel redelijk breed. ik vraag mij af of die er gemakkelijk in geraakt.
@Wim: Ik zal u morgen de lengte inclusief zonnekap en body geven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WivoHoe lang is die 70-200 incl. zonnekap? Dan zal ik even zien of die er in kan.
Gemonteerd op de body of apart? Geef ook even de diameter op.
Gr's, Wim (Lowepro Micro 200 bezitter)
Lens gemonteerd op body ZONDER zonnekap: 24.5 cm lang (hopelijk kan dit erin?)
Met zonnekap:32 cm
Zonnekap zelf: 8 cm lang, 10 cm diameter. Kan ik die ergens opbergen in de Lowepro micro?
Bedankt alvast voor het checken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoshooterLens gemonteerd op body ZONDER zonnekap: 24.5 cm lang (hopelijk kan dit erin?)
Met zonnekap:32 cm
Zonnekap zelf: 8 cm lang, 10 cm diameter. Kan ik die ergens opbergen in de Lowepro micro?
Je kan de 70-200 eveneens apart opbergen als je dat wenst. En je kan er ook de 18-50/2.8 en de 50/1.8 in kwijt. Je zal zelfs nog wat plaats overhebben om bijv. een flits op te bergen.
Fujifilm X100V
Comment
-
Bedoel je een lowepro Micro Trekker 200? Van een Micro 200 heb ik nog niet gehoord.
Indien je de Micro-trekker 200 bedoeld, de lens past erin met zonnekap omgekeerd gemonteerd. Ikzelf gebruik deze rugzak om het volgende in te proppen:
10D+grip+70-200 F2.8L USM+zonnekap
Tamron 28-75 F2.8+zonnekap
Canon 50mm F1.8
1.4TC
550EX
420EX
Hoop filters, geheugenkaartjes, batterijen, enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1Bedoel je een lowepro Micro Trekker 200? Van een Micro 200 heb ik nog niet gehoord.
Indien je de Micro-trekker 200 bedoeld, de lens past erin met zonnekap omgekeerd gemonteerd. Ikzelf gebruik deze rugzak om het volgende in te proppen:
10D+grip+70-200 F2.8L USM+zonnekap
Tamron 28-75 F2.8+zonnekap
Canon 50mm F1.8
1.4TC
550EX
420EX
Hoop filters, geheugenkaartjes, batterijen, enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoshooterJa deze is het. Na een paar reviews gelezen te hebben schijnen de straps niet zo confortabel te zitten voor grotere mensen. (ben 1.87m)
Fujifilm X100V
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WivoIk ben 1,85 meter en heb er geen enkele hinder van ondervonden.
Gr's, Wim
Comment
-
Bedankt aan allen die mij hierbij geholpen hebben. Ik heb vandaag de micro trekker 200 binnengekregen en alles past er netjes in, met nog plaats voor m'n camcorder
Comment
Comment