Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening D200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afstandsbediening D200

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik me in de Aldi de afstandsbediening die in aanbieding was (MD 81187) aangeschaft. Nu, weet iemand of deze ook werkt op de Nikon D200? Zoja, wat is de code?

Alvast bedankt,
    Kris
    Kris Lowet - Online portfolio

Re: Afstandsbediening D200

De D200 heeft alleen de mogelijkheid van bedrade afstandbediening achter de schroefdop voorop.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scormen
      Hoi allemaal,

Gisteren heb ik me in de Aldi de afstandsbediening die in aanbieding was (MD 81187) aangeschaft. Nu, weet iemand of deze ook werkt op de Nikon D200? Zoja, wat is de code?

Alvast bedankt,
      Kris
      Rap naar de winkel gaan om je D200 voor een D70(s) te verwisselen. De D200 kan dat niet.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Da's spijtig, bedankt voor de opheldering!

Kris

Comment

Er is wel de mogelijkheid een zender en ontvanger te kopen waarmee je tot op 150m kan gaan. Wordt vooral voor dierenfotografie gebruikt.

=> http://www.jama.fr <=
          EOS 350D; Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM; Canon 28-90 4.0 - 5.6; Nikon FM + 24 2.8, 35 2.8, 50 1.4, 135 2.8, 70-260 4.5; Manfrotto 190PRO-B; Lowepro Rover Light

Comment

Daar heb ik al over gelezen ja, maar heb er geen honderden-euro's voor over ... Ach, we trekken onze plan wel!

grtz

Comment

Daar heb ik al over gelezen ja, maar heb er geen honderden-euro's voor over
              169 euro, wel niet draadloos, maar je kan er zowat je ganse camera mee bedienen Zie link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scormen
                Hoi allemaal,

Alvast bedankt,
                Kris
                Als ik dat bekijk is dat eigenlijk een simpele afstandsbediening voor de tv. Ik heb er hier nog eentje liggen...moet dit dan ook gaan als ik de code zou kennen voor mijn D50 ???

PS: kan ik daar ook iets mee misdoen op mijn D50?

Thx,
                JanMetDePet
                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Afstandsbediening voor de D50 en D7020 euro bij Konijnenberg:

Ik heb die ook... veel fijner in je broekzak als een afstandbediening van een televisie...
                  Budget is budget, maar 20 euro is nou niet heel erg veel.

Comment

Ik heb een hele simpele afstandsbediening voor de D200 gekocht voor €34,95, het duidelijk geen Nikon kwaliteit, maar het werkt.
                    http://www.aq4u.nl hier te bestellen even een mailtje sturen voor info.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bv72
                      Afstandsbediening voor de D50 en D7020 euro bij Konijnenberg:

Ik heb die ook... veel fijner in je broekzak als een afstandbediening van een televisie...
                      Budget is budget, maar 20 euro is nou niet heel erg veel.
                      Zeker niet voor iets met een origineel Nikon logo.
                      €20 is ook de prijs bij FOto Rembrandt

Hubert
                      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik heb een hele simpele afstandsbediening voor de D200 gekocht voor €34,95, het duidelijk geen Nikon kwaliteit, maar het werkt.
                        http://www.aq4u.nl hier te bestellen even een mailtje sturen voor info.
                        Ik contacteerde deze firma, maar die hadden geen weet van een draadloze afstandsbediening voor de Nikon D200. Kunt u me het merk en type doorgeven a.u.b.?
                        Nikon D800 en wat lenzen…

Comment

Ik gebruik deze .. besteld voor 6$ in HongKong.
                          Wou die es proberen voor het vuurwerk.
                          Werkt perfect via de 10-pins aansluiting (niet draadloos)

The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Working...
                          X