Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon software

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon software

    Zojuist vernomen (Rembrandt Foto) dat de pakketten Nikon View Pro en Nikon Capture NX pas leverbaar zijn in augustus (dit jaar, hoop ik) in plaats van mei 2006. Dit is een grote teleurstelling. De specificaties van de pakketten zijn indrukwekkend en ik ze graag snel in gebruik had genomen.

  • #2
    Re: Nikon software

    Ik vergiste me in de bron. Niet Rembrandt maar INCABV

    Comment


    • #3
      Re: Nikon software

      hallo :

      klopt, staat zo op de site van Nikon :




      gtx
      BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
      It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

      Comment


      • #4
        Re: Nikon software

        nikon Capture NX ziet er toch veelbelovend uit...

        geduld hebben blijkbaar...
        www.loft6.be

        Comment


        • #5
          Re: Nikon software

          Ben ook eens gaan piepen, en ik denk dat ze me tot hun klanten mogen gaan rekenen...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon software

            En de prijs van al dat moois?
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon software

              hallo :

              de nikon capture NX stond ietsje hoger geprijsd dan de capture versie
              bij topfoto.de ... 139,- euro (in voorverkoop natuurlijk)

              gtx
              BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
              It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

              Comment


              • #8
                Re: Nikon software

                Dat Nikon dan maar ineens een deftig produkt zonder bugs aflevert Daar wil ik altijd wel wat langer op wachten.

                Ik ben ook benieuwd of Camera control nog bij NX zit, want geruchten gaan dat deze module er niet bij zou zitten.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon software

                  't Is te hopen dat het sneller werkt dan Nikon Capture 4.4.0. Is een slak om te laden en batch te verwerken en vreet RAM geheugen. Ik werk nu met Rawshooter Premium en ik verwerk mijn RAW's sneller dan vroeger mijn JPEGS.
                  fotosite

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon software

                    Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                    't Is te hopen dat het sneller werkt dan Nikon Capture 4.4.0. Is een slak om te laden en batch te verwerken en vreet RAM geheugen. Ik werk nu met Rawshooter Premium en ik verwerk mijn RAW's sneller dan vroeger mijn JPEGS.
                    Een slak wel, maar de kwaliteit van NC blijft voor mij voorlopig nog de allerbeste. Ik heb eens highlight recovery in de probeerversie van bibble pro 4.7 uitgevoerd, en waar de Nikon software gewoon wit gaf zoals het moest, gaf die Bibble magenta

                    Nu maandag heb ik een veel snellere PC dan mijn huidig beestje. Van 1400Mhz en 768MbRAM naar 2X2800Mhz en 3Gb RAM. Ik ben echt benieuwd wat dat gaat geven qua prestaties met NC4.4.0 ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon software

                      NC 4.4 is verschrikkelijk wat prestaties betreft.

                      Het ergste is nog dat er waarschijnlijk GEEN upgrade mogelijk zal zijn van NC naar NX. Je mag maw nog eens 140-200€ bij gaan dokken.

                      Software politiek van Nikon is nog altijd gebaseerd op klant=melkkoe doctrine blijkbaar.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon software

                        hallo:

                        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                        Dat Nikon dan maar ineens een deftig produkt zonder bugs aflevert Daar wil ik altijd wel wat langer op wachten.

                        Ik ben ook benieuwd of Camera control nog bij NX zit, want geruchten gaan dat deze module er niet bij zou zitten.
                        de Camera Control (59euro) wordt een afzonderlijk programma compatibel met Capture NX (139 euro).




                        gtx
                        BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                        It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                        Comment

                        Working...
                        X