Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

Oorspronkelijk geplaatst door Patricks Place
    Hubert,
    Ik heb eergisteren de kaart afgehaald en gisteren en vandaag uitvoerig getest op mijn eos300d en geloof het maar, ze werkt perfect. tevens heb ik de kaart geregistreerd op de websitevan transcend en ook dat verliep probleemloos.
    Daarom, dank U wel voor de toffe aanbieding, al het werk dat je er mee op je hals hebt gehaald en de perfecte afwerking en aflevering.
    Met e-bay heb ik heel slechte ervaringen gehad en met de manier van werken die jij doet heb ik terug vertrouwen in het aanschaffen van materiaal via internet.
    Ik heb in elk geval bij een aantal collega's op het werk de site en jou nickname al doorgegeven, kwestie van het forum nog meer bekendheid te geven.
    EIgenlijk is dit niet een verkoop via internet zoals een ebay e.d. maar gewoon een gezamelijke groepsaankoop tussen een bende enthousiaste foto amateurs en is grotendeels op vertrouwen gebaseerd.
    Ik moet dan ook iedereen bedanken voor het vertrouwen dat ze me gegeven hebben. Ik heb tenslotte gedurende een 10 tal dagen een 150.000 oude Belgische frankskes van jullie beheerd.
    Waar jullie me een volgende keer echt goed mee kunnen helpen, is wat strikter de richtlijnen, betreffende berichtgeving bij e-mails of overschrijvingen opvolgen. Zeer belangrijk is jullie BD nickname in de omschrijving. Hierdoor kan ik dan veel gemakkelijker adressen linken aan nicknamen. Nu was de ene via e-mail, de andere via PM nog ene via het forum zelf enz.
    Ik heb volgende ontvangen:
    - 110 e-mails
    - 79 PM's
    - 46 betalingen
    (via forum tel ik niet maar het zijn een dikke 250 posts)
    Zonder die nicknamen is dat een boel werk om die aan elkaar te linken. Met de nicknamen schat ik dat de helft minder werk.

Hubert
    Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

bedankt het is net binnen en een hoeratje voor je inzet hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij deze ook van mij nog eens een hartelijke bedankt!

164 RAW+JPEG heerlijk is dat! ;-)

Comment

't kaartje is hier ook aangekomen
          Nogmaals bedankt voor de geleverde inspanning
          Groetjes,
          Frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
            EIgenlijk is dit niet een verkoop via internet zoals een ebay e.d. maar gewoon een gezamelijke groepsaankoop tussen een bende enthousiaste foto amateurs en is grotendeels op vertrouwen gebaseerd.
            Ik moet dan ook iedereen bedanken voor het vertrouwen dat ze me gegeven hebben. Ik heb tenslotte gedurende een 10 tal dagen een 150.000 oude Belgische frankskes van jullie beheerd.
            Waar jullie me een volgende keer echt goed mee kunnen helpen, is wat strikter de richtlijnen, betreffende berichtgeving bij e-mails of overschrijvingen opvolgen. Zeer belangrijk is jullie BD nickname in de omschrijving. Hierdoor kan ik dan veel gemakkelijker adressen linken aan nicknamen. Nu was de ene via e-mail, de andere via PM nog ene via het forum zelf enz.
            Ik heb volgende ontvangen:
            - 110 e-mails
            - 79 PM's
            - 46 betalingen
            (via forum tel ik niet maar het zijn een dikke 250 posts)
            Zonder die nicknamen is dat een boel werk om die aan elkaar te linken. Met de nicknamen schat ik dat de helft minder werk.

Hubert
            Hubert
            Hubert,
            Nogmaals dag voor de inzet van groepsaankoop.Gisteren stond ik nog in een fotozaak en zag iemand voor een 2gb meer dan 100 euro betalen.
            Bij een volgende groepsaankoop heb ik wel terug interesse en weer wat gespaart

Comment

De postbode is gister langs geweest, maar was aan het werk. Kan vandaag mijn kaartje ophalen. Ben benieuwd!
              Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
              Sigma 18mm - 125mm

Comment

idem hier, gisteren toegekomen en afgeleverd bij de overburen (schoonouders).
                Van mij ook bedankt voor je inzet en snelle afhandeling
                Oly E500 met dubbele lenzenkit

Comment

Bedankt!! Hij is goed aangekomen, ziet er erg netjes uit! Ik ga hem snel uitproberen!
                  Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                  Sigma 18mm - 125mm

Comment

En geregistreerd! Ben benieuwd naar de snelheid!
                    Sigma 18mm - 125mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
                      En geregistreerd! Ben benieuwd naar de snelheid!
                      Laat maar weten.

Hubert
                      Hubert

Comment

Hubert,

Caroline zal vandaag rond 12u40 aan u deur staan (als ze het ni vergeet).

Ge zijt nog altijd welkom om morgen een pintje te komen drinken op de Brug, 'k zal ik den 1ste betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST
                          Hubert,

Caroline zal vandaag rond 12u40 aan u deur staan (als ze het ni vergeet).

Ge zijt nog altijd welkom om morgen een pintje te komen drinken op de Brug, 'k zal ik den 1ste betalen
                          Rond hoe laat want kan maar komen zijn tussen 14 en 16h(ongeveer)

Hubert
                          Hubert

Comment

Ik zal er waarschijnlijk wel heel de namiddag rondlopen.

Zal u mijne gsm nummer per PM sturen kunt ge eerst is bericht sturen als ge dorst hebt ?

Comment

Het werkt!! Super dank je wel!!
                              Sigma 18mm - 125mm

Comment

Morgenvroeg kaartje testen, merci Hubert

Comment

Working...
                                X