Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

En ik, ik kom dinsdagavond naar Santana zien in 't sportpaleis.
    zou ik er eentje kunnen kopen bij je, geld onmiddellijk in 't handje?
    valt dat op te lossen?
    Ik kan wél pas ten vroegste om 19:30 aan 't sportpaleis zijn, valt dat op te lossen?

Dré

'k heb je ondertussen ook een PM gestuurd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten
      En ik, ik kom dinsdagavond naar Santana zien in 't sportpaleis.
      zou ik er eentje kunnen kopen bij je, geld onmiddellijk in 't handje?
      valt dat op te lossen?
      Ik kan wél pas ten vroegste om 19:30 aan 't sportpaleis zijn, valt dat op te lossen?

Dré

'k heb je ondertussen ook een PM gestuurd
      Ik zal zien wat er tegen dinsdag nog open staat en dan overleggen.
      Ik wacht in ieder geval nog af.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Voor degene die nieuwsgierig zijn. Ik heb de 4GB daarjuist in mijne D70 gestoken( van de D200 was ik zeker maar iemand vroeg dat voor de D70)
        Hij staat standaard op 6MP jpg hoogste kwaliteit en dat gaf op de LCD 1.1K Ook burst bleef rustig door gaan(heb wel niet het geduld gehad om ze vol te schieten )
        Dus de 4GB werken zonder probleem op de D70.

Hubert
        Hubert

Comment

140 GB op tafel! Er is geen ene winkel in België die zo'n stock liggen heeft!!
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje
            140 GB op tafel! Er is geen ene winkel in België die zo'n stock liggen heeft!!

Nu wel

Comment

P*S: Voor degene die laten opsturen. Ik zal verplicht zijn om ze uit de blistervepakking uit te halen en zo in de belletjes envelope te steken(zeker degene met meer dan één kaartje) want dat geraakt onmogelijk in de envelope.
              Ze zijn zeker nog goed beschermt door de belletje van de envelope en het doosje van het kaartje zelf. Als iemand hie r bezwaar tegen heeft, geef dan ASAP een berichtje dat ik een andere oplossing zoek.(Andere envelopen gaan zoeken)
              Er zijn ook nog steeds 11 kaartjes onbetaald
              Hubert

Comment

Hubert, geen enkel probleem voor mij, doe maar wat voor jou het handigste is.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hub2805,

Ik zou mijn kaartje willen komen afhalen ergens in de loop van volgende week.
                  Ik werk vlakbij waar je woont en ik zou het dan na het werk komen afhalen.

Dus vanaf welk uur ben je in de week thuis, zodat ik niet voor een gesloten deur staat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                    Er zijn ook nog steeds 11 kaartjes onbetaald
                    Allé mannen, doe hier iets aan!! Als je iets bestelt, word je ook verondersteld het te kopen. Anders ontneem je iedereen de zin om een gelijkaardig initiatief te starten.

@Hubert,

Je bent een beetje te braaf geweest vrees ik. Misschien is het beter om (in het vervolg??) enkel te bestellen wat al betaald werd. Heb wel gezien dat er al nieuwe kandidaat-kopers zijn.

Als het voor jou past, zou ik graag volgende woensdag (rond 20u) mijn kaartjes komen ophalen. Is dit OK? Indien niet, dan zal het voor een weekje later zijn...

Tot dan,

Danny

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Ik ben ook nog altijd kandidaat voor een 2GB, tenminste als we rond 19:30 in de omgeving van 't sportpaleis kunnen afspreken ('t Concert van Santana, weet je wel)
                      Laat je tijdig iets weten

Dré
                      Last edited by dréten; 7 mei 2006, 15:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D
                        Allé mannen, doe hier iets aan!! Als je iets bestelt, word je ook verondersteld het te kopen. Anders ontneem je iedereen de zin om een gelijkaardig initiatief te starten.

@Hubert,

Je bent een beetje te braaf geweest vrees ik. Misschien is het beter om (in het vervolg??) enkel te bestellen wat al betaald werd. Heb wel gezien dat er al nieuwe kandidaat-kopers zijn.

Als het voor jou past, zou ik graag volgende woensdag (rond 20u) mijn kaartjes komen ophalen. Is dit OK? Indien niet, dan zal het voor een weekje later zijn...

Tot dan,

Danny
                        100% akkoord.
                        Als ik jou was zou ik alles wat morgen iet betaald is gewoon terug in de aanbieding zetten.

(PS ik ben niet op zoek naar een kaartje)
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

@Hubert

Wat betreft die enveloppen, dat is voor mij ook geen enkel probleem. Want de kaartjes worden idd toch beschermd door de bubble-rap-verpakking en de doosjes waarin ze zitten.
                          How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

@Hubert,

Geen probleem met de bubbles. Een CF kaartje is taai..
                            Nogmaals bedankt dat je dit alles voor ons doet.

Groetjes
                            Skitch
                            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D

@Hubert,

Tot dan,

Danny
                              Woensdag 20h is ok.

Te braaf geweest.
                              Misschien: er kan nu ongeveer een 10 tal dagen overgeschreven worden maar omdat ik eerst van de distributeur een geschatte leverdatum op 23-5 had gekregen, dachten verschillende(ik ook trouwens) dat ze nog wel tijd hadden. Nu is de levering wel ineens ontzettend snel gegaan. Nochthans heb ik iedereen toch wel goed op de hoogte gehouden van de status.
                              In ieder geval zal ik morgen voor de middag de namen zetten waar ik nog geen betaling van heb ontvangen. Ze kunnen dan nazien of er iets mis gelopen is.
                              Ik hoop het natuurlijk niet maar als er iemand is die toch van de bestelling afziet, laat het dan per email of PM zo snel mogelijk weten, dan kan ik de kaartjes aan andere geinteresseerde laten.
                              Hubert

Comment

Hubert,

Kan ik morgennamiddag (vroege avond) mijn 2 kaartjes ophalen?

Pas het voor jou?

Groetjes
                                Leo59

Comment

Working...
                                X