Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

Hubert,
    Zoals je zelf al vermeldt loopt het een beetje uit de hand....waar heb ik dat nog eens meegemaakt???
    Ik meen dat indien je die kaartjes rechtstreeks bij een groothandel kan aankopen je voor die hoeveelheid toch ook nog een betere prijs zou moeten krijgen...je kan ze online practisch aan die prijs thuisgestuurd krijgen zonder risico...zie vb. http://www.interngeheugen.com
    Misschien heb je zo'n groepsaankoop een beetje onderschat maar deel dus de mening van Ajuin...

Aquarius
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
      Hubert,
      Zoals je zelf al vermeldt loopt het een beetje uit de hand....waar heb ik dat nog eens meegemaakt???
      Ik meen dat indien je die kaartjes rechtstreeks bij een groothandel kan aankopen je voor die hoeveelheid toch ook nog een betere prijs zou moeten krijgen...je kan ze online practisch aan die prijs thuisgestuurd krijgen zonder risico...zie vb. http://www.interngeheugen.com
      Misschien heb je zo'n groepsaankoop een beetje onderschat maar deel dus de mening van Ajuin...

Aquarius
      Ik hoef hier feitelijk geen verdere verantwoording af te leggen maar:
      1) Het is daar nog steeds €57 + €6 verzendingskosten bij vooruit betaling + €5 orderkosten voor Belgie!!!(Je moet de kaart maar even bestellen(zonder de bestelling te beeindingen, dan zie je de bijkomende kosten)(Ajuin,(spijt me maar ik heb die naam niet gekozen) heb je dat reeds gedaan?)
      2) Het jammer dat we hier met 21%BTW zitten terwijl in NL slechts 19% is.
      €56 EX BTW(21%) = €46.28
      €57 EX BTW(19%) = €47.9

NIEMAND HOEFT ZE TE KOPEN. MIJN BEDOELING WAS OM ZELF EEN AANKOOP TE DOEN EN DOOR DIT GEZAMELIJK TE DOEN,SAMEN EEN GOEDE PRIJS TE KRIJGEN!!!
      DE WIND KOMT STEEDS VAN DEZELFDE KANT. ALS HIJ WIL DAT HIJ HET DAN ZELF MAAR DOET. MIJ NIET GELATEN!!!
      DEGENE DIE ZICH WILLEN TERUG TREKKEN GELIEVE DAN EEN BERICHTJE TE STUREN.

Hubert
      Last edited by hub2805; 30 april 2006, 22:53.
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik ga het hier op inschrijvingen houden, en vindt het tof dat je zulk initiatief neemt...

Je hebt verschillende soorten groepsaankopen, en deze is voor mij geen interessante waar ik zeker mee op de kar wil springen.

Ik hoop op een goede afloop...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

moet ik nou weer neerschrijven dat ik mij niet terug trek: bij deze.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij ook eentje van 2 GB.

PM onderweg, daar mail ook bij mij een fout gaf.
            Last edited by witam77; 1 mei 2006, 07:58.
            ----
            http://www.wispr.be

Comment

Ik wil nog gewoon het kaartje van 2 gb. Rond de 60 euro komt het dan toch in totaal? Met verzending? Is goed voor mij hoor
              Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
              Sigma 18mm - 125mm

Comment

Hallo,

Gezien ik in Ninove woon wou ik graag weten of ik de kaarjes in Aalst kan afhalen. (indien ik bestel)

Groeten

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                Ik kan aan transcend CF kaartjes komen aan een aantrekkelijke prijs. Ik moet er wel per groep min 5 hebben.
                Ze worden aangekocht bij een grote distributeur uit Aalst.

2GB: €56 (JePe(2),JorisFRST,alainD,Maartje,Patricks Place,Tony smeT(2),Landie,Pol Callens,bouk,knut,vantje, yowan-kenobi(2),Otter,Jap@a,licht,mm(2),tucson2005,Fabbe ,bewa,Sharkdog(2),Monty(2),vinstermik(2),Corrado,P urevision,Aquarius,GENGSKE(2),Flits(3))(37)
                4GB: €112(freyake,21kine,Flits)(3)
                8GB: €218(0)

Zijn wel de 120 speed's
                Zijn er personen die mee willen aankopen tot 5 stuks?
                Ik zit in het Antwerpse

NIET VERGETEN EEN MAILTJE NAAR HUBERT@COMPSOLE.BE TE STUREN MET ADRESGEGEVENS EN JE BD NICKNAME. DAT MAAKT HET ME IETS GEMAKKELIJKER(KLASSERING, GROEPSMAIL,..

Beste mensen,
                Dit loopt een beetje uit de hand
                Het is reeds een bestelling van tegen de €2500(100.000BEFkes)
                Dit kan ik onmogelijk voorschieten en ben dan ook genoodzaakt om te vragen om het volle bedrag over te schrijven naar volgende rekening:
                083-4146310-48 op naam van Hubert Duijvewaardt
                Gelieve in de mededeling het volgende te zetten:
                BD Nickname: hoeveelheid 2GB(of 4GB):bedrag kaartje(s) + eventuele verzendingskosten(0=afhalen, €1.3=gewone verzending, €5.6= aangetekend)

PS: Zie ook verder update in de draad.(Vooral e-mail sturen bij bestelling met gegevens enz)
                PPS: Als we met de 4GB niet aan 5 maar wel aan 3 stuks komen, zal er €2.5 bij komen.

Comment

hallo,

Gezien ik in Ninove woon had ik graag geweten of ik de kaartjes in Aalst eventueel kan afhalen.(indien ik bestel)

groeten

Comment

Voor mij blijft het ook goed. Dus 1 kaartje van 4GB voor mij. Ik ga dinsdag de overschrijving doen van 114,5€.
                    groetjes freyake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orion
                      hallo,

Gezien ik in Ninove woon had ik graag geweten of ik de kaartjes in Aalst eventueel kan afhalen.(indien ik bestel)

groeten
                      Neen, Orion dat zal niet lukken daar het een distributeur is waar enkel vaste klanten binnen mogen(beetje als Makro maar veel strikter) en een gezamelijke bestelling is. Het zou dan zijn ofwel alles naar Antwerpen, ofwel alles in Aalst(tenzij het 2 verzendingen zouden zijn maar dan met apparte prijzen en orderkosten.
                      Het wordt dan administratief een beetje te moeilijk.
                      Ik vrees dat er enkel één van de 3 opties zijn.

Hubert
                      PS:Aan allen, je moet je bestelling niet her-bevestigen dat . Enkel indien je ze wil schrappen zou ik het toch graag willen weten.
                      Ik denk dat ik vandaag vervroegd ga afsluiten.
                      Misschien dat ik later de actie nog eens overdoe.
                      Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                        moet ik nou weer neerschrijven dat ik mij niet terug trek: bij deze.
                        grt,bouk.

Terug trekken is niet zo leuk

Hubert
                        Hubert

Comment

Hubert, wanneer denk je de kaartjes te hebben? Want dan kan ik ook de overschrijving gaan doen als ik de IBAN van je bank heb. Kan je opvragen bij je bank hoor. Geen probleem. Als je me die even kan mailen, graag. En wanneer je ze denkt op te sturen. Dan maak ik het geld over.
                          Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                          Sigma 18mm - 125mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
                            Hubert,

Aquarius
                            als ik daar een 2GB kaartje bestel kom ik op 68 euro!
                            verzendings- en verwerkingskosten komen er ook bij.
                            Dan doe ik liever eens een rit naar Antwerpen voor die 10 euro.
                            IPV Hubert te bedanken dat hij dt op poten wil zetten!
                            ondankbare ziel!!!
                            Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Voor de Nederlandse bestellers:
                              Update in openingspost.

Hubert
                              PS: Landie, kalm, je schiet je pijlen naar de verkeerde. Ik en Aquarius hebben reeds enkele PM's uitgewisseld. Hij is niet de "dwarsligger".
                              Trouwen ik heb nooit beweerd dat ik de allerlaagste prijs zal halen. Enkel een goede prijs.
                              Probleem is dat sommigen de "kleine lettertjes" niet zien.
                              Als ik er een paar duizend kan bestellen zal ik waarschijnlijk ergens in Taiwan nog wel goedkoper vinden.
                              Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                                Voor de Nederlandse bestellers:
                                Update in openingspost.

Hubert
                                PS: Landie, kalm, je schiet je pijlen naar de verkeerde. Ik en Aquarius hebben reeds enkele PM's uitgewisseld. Hij is niet de "dwarsligger".
                                Trouwen ik heb nooit beweerd dat ik de allerlaagste prijs zal halen. Enkel een goede prijs.
                                Probleem is dat sommigen de "kleine lettertjes" niet zien.
                                Als ik er een paar duizend kan bestellen zal ik waarschijnlijk ergens in Taiwan nog wel goedkoper vinden.
                                Bedankt Hubert ....niets is wat het soms lijkt!
                                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                                BD0290BE

Comment

Working...
                                X