Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
' kweetut Fabbe, en als docent voor afstandsonderwijs ben ik geen toonvoorbeeld op dees moment
't Is gewoon een kwestie van echt te weinig tijd nu (mijn studenten krijgen ffkes voorrang...) dus maar de gemakkelijkste (en nie altijd de juiste) en rappe oplossing: vragen stellen aan mensen die er wel wat van kennen
In de zomer zal je minder last van mij hebben op dat vlak
@caro
die transent compac flash kaarten passen zonder problemen in jouw D70s
mijn collega heeft mijn 2gig geprobeerd en dat ging zonder problemen
formateren,foto's nemen enzo....
' kweetut Fabbe, en als docent voor afstandsonderwijs ben ik geen toonvoorbeeld op dees moment
't Is gewoon een kwestie van echt te weinig tijd nu (mijn studenten krijgen ffkes voorrang...) dus maar de gemakkelijkste (en nie altijd de juiste) en rappe oplossing: vragen stellen aan mensen die er wel wat van kennen
In de zomer zal je minder last van mij hebben op dat vlak
mvg, Caro
als je goed kijkt in de signatures zijn er hier al verschillende d70'ers die meedoen met de inkoopactie.Zal zeker werken op je nikon...
Ik heb je het volgend mailtje willen doen, maar ik kreeg foutmelding in je émail.
Bij deze wil ik 2 kaartjes van 2 GB bestellen.
Zie beneden verzonden mail
Rohny
Genoteerd,
- Dat is raar, daar ik van vele anderen wel een bericht kreeg.
- Ja ze werken op de D70
- Ja ik stuur ze naar NL
- Ik denk dat de versturing inderdaad best aangetekend zal gaan voor de veiligheid. Wat vinden jullie? Het is dan wel tussen de 5.3 en de 5.8€
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment