Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slave voor Metz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Slave voor Metz

Heeft iemand ondervinding met deze slave adaptor ?
    Metz SCA-3083 .
    http://www.metz.de/en/photo_electron...gital.227.html

Ik zou hem gebruiken als tweede flitser,combinatie met de minolta 3600HS(D) en een Metz 40MZ-1,alvorens het ding te kopen zou ik willen weten of het werkt.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Re: Slave voor Metz

Ik zal er maar van uit gaan dat hier niemand ervaringen of kennis mee heeft zeker ?
    Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
      Ik zal er maar van uit gaan dat hier niemand ervaringen of kennis mee heeft zeker ?
      Ik kan je niet helpen, maar Alain van Degreef in Edegem wel, ik denk zelfs dat ie de adpater op voorraad heeft. En daar kan je gelijk even uitproberen of het werkt.
      Of het werkt, en hoe het werkt.. denk persoonlijk dat je wel wat last zult hebben van slechte ttl werking, en ik vraag me af of je niet beter het geld in een tweede 3600 kan investeren?
      Als hoofdflits gaat er dan weer niks boven de metz (54-lol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
        Ik kan je niet helpen, maar Alain van Degreef in Edegem wel, ik denk zelfs dat ie de adpater op voorraad heeft. En daar kan je gelijk even uitproberen of het werkt.
        Of het werkt, en hoe het werkt.. denk persoonlijk dat je wel wat last zult hebben van slechte ttl werking, en ik vraag me af of je niet beter het geld in een tweede 3600 kan investeren?
        Als hoofdflits gaat er dan weer niks boven de metz (54-lol)
        Bedankt,ik heb Alain Degreef al gecontacteerd,en ....ik mag komen testen.
        Web-Albums

Comment

Working...
        X