Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwe SanDisk CF kaart van 1.0 GB

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blauwe SanDisk CF kaart van 1.0 GB

Vandaag heb ik in de Carrefour een blauwe SanDisk CF kaart van 1 GB gekocht voor 99 euro. Thuisgekomen besloot ik toch eens te kijken bij SD-Card hoeveel ie daar stond. En daar stond ie aan de helft van de prijs. Kan dit wel of heb ik iets niet gezien ??? Dacht nochtans een goede koop gedaan te hebben .

Re: Blauwe SanDisk CF kaart van 1.0 GB

Ik denk dat je er teveel voor betaald heb, enkele maanden terug heb ik van hetzelfde merk maar dan voor een 1GB CF Exteem III 92€ voor betaald bij Dixon.

grtz Year62
    Fuji X-E1, Fuji X100s, Fuji X20, Canon 600D

Comment

Als je bij Corne kijkt, heb je voor 98€ een Sandisk UltraII.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Veel te veel betaald, denk ik : hier zie je de gangbare prijzen in Nederlandse webwinkels. Voor zo'n zaken kun je dat zeker proberen !
        Enfin, een mens leert elke dag bij, nietwaar

groetjes,

Herzie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door citreola
          Vandaag heb ik in de Carrefour een blauwe SanDisk CF kaart van 1 GB gekocht voor 99 euro. Thuisgekomen besloot ik toch eens te kijken bij SD-Card hoeveel ie daar stond. En daar stond ie aan de helft van de prijs. Kan dit wel of heb ik iets niet gezien ??? Dacht nochtans een goede koop gedaan te hebben .

Gewoon terugbrengen met de orginele kassabon en omruilen en vragen om een SanDisk Extreme III 2 GB die hebben ze daar toch niet en dan heeft u uw geld terug.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Nog even wachten en er is weer een daling van 25%

leesvoer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door huibke
              Als je bij Corne kijkt, heb je voor 98€ een Sandisk UltraII.
              Van 2 GB dan??? ... hoop ik toch.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

De mijne bij Cornevaniperen aangekocht in februari aan 46.22 eurookes...
                Ondertussen staan ze 55 euro dacht ik...

Comment

Eerst vergelijken, dan kopen...

Comment

Het probleem bij Carrefour is meestal dat ze hun oude stock niet snel genoeg uitverkocht krijgen. Als dan de fabrikanten van geheugenkaartjes hun prijzen drastisch laten zakken, zitten ze nog met een hele stock veel te dure kaartjes.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door citreola
                      Vandaag heb ik in de Carrefour een blauwe SanDisk CF kaart van 1 GB gekocht voor 99 euro.
                      Ik heb gisteren in de Carrefour even naar de prijzen gekeken ...
                      De 2 GB Ultra II kost 74 Euro en een chik ... uw Carrefour heeft u dus goed beetgenomen
                      Dus ... zekers terugdoen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                        Ik heb gisteren in de Carrefour even naar de prijzen gekeken ...
                        De 2 GB Ultra II kost 74 Euro en een chik ... uw Carrefour heeft u dus goed beetgenomen
                        Dus ... zekers terugdoen.
                        Verseg, ben je er zeker van dat je de 1 GB Ultra II niet bedoelt? Anders is de Carrefour ineens heel goedkoop voor dit kaartje.

Mvg,
                        Jeroen
                        http://www.jvermeulen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vermeulen
                          Verseg, ben je er zeker van dat je de 1 GB Ultra II niet bedoelt? Anders is de Carrefour ineens heel goedkoop voor dit kaartje.

Mvg,
                          Jeroen
                          100% zekers dat die zo geprijsd stond (aangeduid + scan). Heb twee keer gekeken want ik kon het zelf eerst niet geloven
                          De 1 GB Ultra II was er ook en was nog een pak goedkoper maar ik kan niet meer zeggen hoeveel juist.
                          Ook naar de gewone 1GB heb ik willen kijken maar die hong er niet tussen.

Maar ervoor stonden die er niet tussen en waren het enkel die blauwe kaartjes ... niets zou mij verwonderen dat het verkeerde prijzen zijn en dat die eerstdaags aangepast worden naar het dubbele ... wat eerder juist zal zijn

Edit : Ben erna terug gaan zien en de rekken waren leeggehaald ... dubbele fout ...
                          Prijs was verkeerd en er werd een verkeerd type geleverd ... 2 GB i.p.v. 1 GB.
                          Prijs is nu aangepast (naar boven) en het zijn er terug van 1 GB.
                          Last edited by VerSeg; 8 april 2006, 12:27.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

In de mediamarkt staat dit kaartje (SanDisk 1Gb CF) 63,99 € ...
                            Carrefour zit dus goed 35€ duurder. Op zo een kaartje is dat onaanvaardbaar vind ik.
                            SHARPimages.be

Comment

Gisteren bij Photo Hall eens binnen geweest en uit curiositeit eens gaan zien naar die hun prijzen ...
                              256 MB Ultra II => 74€

Als ze met oude stock zitten houden die mannen de prijzen aan ...
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X