Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede fotoprinter met betaalbare inkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede fotoprinter met betaalbare inkt

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
    @jeff

Werk jij met een speciaal printerprofiel voor je printer, inkt en papier?

Ik denk eraan een A3 printer te kopen: zou jij de r188 of 2400 aanraden? welk papier gebruik jij?

Sven

Met de 2400 haal je gelijk twee printers in huis en in sommige gevalllen zelfs drie printers, deze printer maak namelijk perfecte kleur en zwart-wit afdrukken en kan ook drukproeven maken op verschillende media zoals echte Canvas of artistiek papier. Ik zou dus de 2400 willen aanbevelen zeker voor zijn perfecte zwart-witjes wat voor mij erg belangrijk is. Wil je alleen kleur afdrukken dan zal de 1800 ook behoorlijk werk leveren, maar dan heb je niet de Ultrachrome inkt .

Ik werk momenteel zonder speciaal profiel, maar stel de driver van de printer in op Adobe RGB en werk met een gekalibreerde monitor zodat ik weet wat ik doe. als papier gebruik ik de Ilford Smooth Pearl en mijn afdrukken zijn identiek aan mijn scherm .

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      als papier gebruik ik de Ilford Smooth Pearl en mijn afdrukken zijn identiek aan mijn scherm .
      De afdrukken van Jeff zijn trouwens schitterend.

Comment

Moest er nog iemand op zoek zijn naar een A4-printer die werkt met nep-inkten als MVCD?

Ik verkoop mijn Canon I990

Neem even een kijkje hier

Sven

Comment

En ik heb ondertussen nog een IP4000 gevonden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snipper
            En ik heb ondertussen nog een IP4000 gevonden!
            "Gevonden" nog wel. Op Ebay.de gaan ze nu secondhand voor meer dan 200€ de deur uit, terwijl ik in december voor 99€ een nieuwe kocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex
              "Gevonden" nog wel. Op Ebay.de gaan ze nu secondhand voor meer dan 200€ de deur uit, terwijl ik in december voor 99€ een nieuwe kocht.

Dan kunt ge beter meteen een nieuwe Canon PIXMA IP 8500 nemen die werkt nog met de normale patronen.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Een van de voordeligste printers, zonder ooit nieuwe inktpatronen te moeten kopen en met een alleszins acceptabele kwaliteit, vind je hier.

Comment

Working...
                X