Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosonic VP6230 of Vosonic VP8350 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vosonic VP6230 of Vosonic VP8350 ?

Oorspronkelijk geplaatst door krvanheuven
    Ik heb net de Epson P-4000 aangeschaft. Heeft een 80 GB harde schijf en het beeld is echt super vind ik en het is 3.8 inch

Naar mijn idee een goed (als ik eerlijk ben zelfs beter) alternatief voor de Vosonic

Succes met je beslissing

... maar dan moet ik wel een aanhangwagen kopen om die P-4000 te vervoeren ...

Maar qua scherm: SUBLIEM !

Luc

Comment

[Hoi, ik heb een vraagje. Ik heb een vosonic 6230 maar ik krijg er geen muziek opgezet kan iemand mij hier mee helpen.
      Judith
      QUOTE=PSG;901270]Ik heb een Vosonic VP3320.
      Meestal koop ik goed merkmateriaal maar in dit geval -gezien ik het maar gebruik op vakantie - iets goedkoper.
      Ik ben niet wild enthousiast van dit machientje.
      Ik heb enorm veel moeite gehad om de harde schijf te formatteren onder win xp. Het bijgeleverde tooltje werkt niet. Bleek niet de enige met dit probleem.
      Ik heb het uiteindelijk onder XP professional geformatteerd gekregen - onder xp home niet. Het is ook enorm gevoel voor verschillen in operating systems.
      Wanneer ik files overkopieerde van computers met verschillende operating systems bleek alles ineens corrupt. Terug maar formatteren dan.
      Dus als externe harde schijf of als rechtstreekse toegang nr een computer een complete ramp.

Om te vermijden dat ik bij terugkeer van mijn vakantie al mijn foto's kwijt zou zijn, heb ik gewoon via mijn kaartjes (omgekeerde weg) alles nr mijn computer overgekopieerd. Liever dat dan alles corrupt. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hiermee heb ik niet gezegd dat het effectief niet kon werken, maar mijn boodschap is : vreselijk onstabiel. Moest ik het vaak gebruiken, zou ik deze nooit meer kopen.

Los van de computer werkt het OK en doet het zijn ding.
      Als mp3-player werkt het OK maar basic. Vb geen playlists.
      De geluidskwaliteit is niet slecht.[/QUOTE]

Comment

Hoi, ik heb een vraagje. Ik heb een vosonic 6230 maar ik krijg er geen muziek opgezet kan iemand mij hier mee helpen.
        Judith

Comment

Vosonic VP6230

Kan de VP66230 een hardisk van 250 GB hebben?

Comment

Re: Vosonic VP6230

Oorspronkelijk geplaatst door darsono Bekijk bericht
            Kan de VP66230 een hardisk van 250 GB hebben?
            ff gegoogled
            De VP6230i heeft een harde schijf tot 250 GB
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Intussen is de VP8860 ook uit sinds eind mei; verkoopprijs op www.topfoto.de is 334,80 euro voor de versie met harde schijf van 120 GB. Recenties heb ik nog niet gezien.

Maar na wat gewik en geweeg, ga ik uiteindelijk toch voor de oudere VP8360 - het scherm is weliswaar kleiner (3,6 inch tegenover 4,3 inch) maar daardoor weegt hij ook bijna 100 gram minder. En het kostplaatje is ook iets minder zwaar: 269,80 euro voor 120 GB, wat nog genoeg is, maar ik wil foto-opslag en iPod in één en dit lijkt mij het beste alternatief.

Eenmaal, andermaal...

Comment

Heb op 2 weken tijd 2 vosonics gehad! Brol! Met gelijk welk cf-kaartje kon ik slechts 1 of 2 fotookes copieren, en dan moest de vosonic gereset worden. Zowel foto's van de 20D als van de 5D gaven problemen...

Investeer in kwaliteit en ga voor Epson!!! Echt waar!
                BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  Heb op 2 weken tijd 2 vosonics gehad! Brol! Met gelijk welk cf-kaartje kon ik slechts 1 of 2 fotookes copieren, en dan moest de vosonic gereset worden. Zowel foto's van de 20D als van de 5D gaven problemen...

Investeer in kwaliteit en ga voor Epson!!! Echt waar!
                  Merci voor de goede raad. Ik vind die Epson wel heel erg prijzig, lees tegenstrijdige berichten over battery life (zou maar 3 uur zijn... ik trek naar de outback en moet dus een tijdje toekomen zonder herladen) en vind niks over de temperatuur (zou tot 50-60° C moeten gaan - outback dus )... Kwaliteit van het scherm doet me op zich niet veel, wil gewoon kunnen zien of de foto's er effectief opstaan.

Maar het ding moet wel marcheren natuurlijk. Ik vind weinig negatieve commentaren over de Vosonic, eerlijk gezegd, maar je doet me wel weer twijfelen zelle

Comment

Beste Sherlock,
                    Ik heb sinds 2 jaar een VP8360 met 80Gb harde schijf (gekocht bij top-foto.de). Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad en zelfs zonder brokken een firmware update op gedaan. Connecteren op Win XP zonder problemen, de downloadsnelheid zou wel iets sneller mogen zijn. Enkele minpuntjes : de joystick-achtige knop voor te navigeren is voor kleine vingertjes gemaakt en de batterij loopt snel leeg wat bij beperkte oplaadmogelijkheden en probleem kan zijn. Daarom heb ik er een 12V auto-adapter bijgekocht zodat ik hem ook onderweg kan opladen.
                    Als MP3-speler werkt hij heel goed en heb er daarvoor ook draagbare luidsprekers bijgekocht (Logitech MM28). Ik zet er meestal een 10GB aan MP3s op die ik er kan afvegen als ik te weinig plaats heb voor de foto's.
                    Er zitten standaard ook oortjes bij en een afstandsbediening. Hij heeft ook een robuuste opberghoes, een FM-radio, ingebouwde microfoon (van beperkte kwaliteit weliswaar) en kan video beelden van TV opnemen en weergeven.
                    Kortom, mij hoor je niet echt klagen over dit toestel. Het doet meer dan louter foto's stockeren en hij doet het nog altijd !
                    Deze zomer vertrek ik ook naar de outback (Australië), misschien kom ik je nog tegen ...
                    Last edited by hro; 3 juni 2008, 22:53.
                    Groeten, Hans
                    http://hanstravelnotes.blogspot.com/
                    Canon EOS 60D + 17-85mm IS + 70-300mm IS + Canon Powershot S90

Comment

Wat battery life betreft ben ik ook niet zo overtuigd. Maar we gebruiken het ding vooral om kaartjes te kopieren, en niet noodzakelijk om naar de fotos te kijken. Zo kom je wel een tijdje toe hoor... We hebben nog geen problemen gehad hiermee...

Hoe lang denk je niet te kunnen herladen? een week? Moet je zeker toekomen, 2 weken? kan krap worden bij veel en grote kaartjes.
                      Blijft inderdaad de hoge kostprijs... Maar die winkel moet je zelf beheren hé ;-)

Ik wens je alleszins veel succes met je keuze, wat ze ook is.

Groetjes
                      Koen

Oorspronkelijk geplaatst door sherlock Bekijk bericht
                      Merci voor de goede raad. Ik vind die Epson wel heel erg prijzig, lees tegenstrijdige berichten over battery life (zou maar 3 uur zijn... ik trek naar de outback en moet dus een tijdje toekomen zonder herladen) en vind niks over de temperatuur (zou tot 50-60° C moeten gaan - outback dus )... Kwaliteit van het scherm doet me op zich niet veel, wil gewoon kunnen zien of de foto's er effectief opstaan.

Maar het ding moet wel marcheren natuurlijk. Ik vind weinig negatieve commentaren over de Vosonic, eerlijk gezegd, maar je doet me wel weer twijfelen zelle
                      BD0910BE

Comment

Bedankt, allebei - een adapter voor in de auto zal inderdaad wel nuttig blijken, want ik wil deze Vosonic ook als MP3-speler gebruiken. (Jaah, ik blijf toch maar bij m'n oorspronkelijke keuze denk ik.)

enneuh, hro, see you down under

Comment

Ik heb de rechtse (int echt nog flashier rood)

Supergoeie klank (en warme bass),alle geheugenkaarten (CF, SD, SDHC als belangrijkste e.a.) kun je erin legen + je volledige mp3 collectie kan erop. Ik gebruik hem ook als externe HD als je vb naar vrienden gaat.

Perfecte aankoop.
                          Bovenop kocht ik een compacte ipod touch kloon van 8GB voor zo'n €60

Van beiden zeer tevreden (belangrijkste is ten eerste de geluidskwaliteit, voor de rest veel extra functies).
                          En eindelijk de 2 perfecte (na veel andere te hebben getest - vooral de Aldi heeft slechte Medions - altijd iets mee, knoppen stuk,...)

Ciao ciao!
                          Last edited by Innovator; 5 juni 2008, 20:48.

Comment

Working...
                          X