Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schuilhut(tentje)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schuilhut(tentje)

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
    Lijkt me toch niet gemakkelijk 1vierk.meter en 1,48m hoog.Zit daar maar eens enkele uren in.
    Het lijkt mij dat er geen dak op dat tentje zit: dat is wel noodzakelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Het lijkt mij dat er geen dak op dat tentje zit: dat is wel noodzakelijk.
      Dan leg je er toch gewoon een doek over ofzoiets zoals servo al aanhaalt

Wees inventief
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

bij decathlon heb je er een voor 79 €

al de openingen die je op de foto ziet kunnen dicht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sarolea Bekijk bericht
          D"r zit precies geen grondzeil in ??
          Vind ik wel zeer handig, een volledig aansluitend (met rits) grondzeil om de boel wat droog en proper te houden.
          fotosite

Comment

een grondzeil ontbreekt in de meeste van die dingen, en ik heb het nog nooit gemist ook, integendeel. Op een oneffen ondergrond is het niet handig, en of het proper blijft als je er met je laarzen opzit... bovendien prik je daar gaten in als je een stoeltje gebruikt met rechte poten. de hoogte is mijns insziens niet onbelangrijk. zelfs als je een rustig type bent zul je af en toe toch eens de beentjes willen strekken.
            Mvg,
            Eric
            Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
              Vind ik wel zeer handig, een volledig aansluitend (met rits) grondzeil om de boel wat droog en proper te houden.
              Een grondzeil lijkt me eerder vervelend dan praktisch
              In de slikken en de schorren van de Westerschelde kan ik een grondzeil missen als kiespijn. Het lijkt me zeer ongemakkelijk op oneffen of vochtig terrein, vuil en met wat tegenslag maakt het nog lawaai als je wat beweegt.
              Maar wat me ik me wel afvraag bij dat tentje uit de Decathlon : kunnen die ramen dicht ? Ik zie niets dat daar op wijst ??? En als ik op "maten en kleuren" klik, krijg ik een leeg venster
              Greetz, Kariboe
              Last edited by Kariboe; 7 februari 2007, 23:38.
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ieder zijn goesting, maar ik hou het liever een beetje proper en 't water wat buiten. Ik vind het dus een voordeel, evenals de dubbele afsluiting van de vensters (zeil en mesh).
                Je hebt trouwens nog altijd de mogelijkheid het grondzeil niet dicht te ritsen en het op te rollen en aan de kant te schuiven.
                fotosite

Comment

Een grondzeil heb je zeker niet nodig.

Dit is ook nog glad als het nat is waardoor je al eens met je stoeltje en al de grond op donderd.

Ik ben al eens met men tentje, tripod, camera etc.. achterover gegaan door het wegschuiven van men stoeltje op een grondzeiltje.

De mezen lagen krom van het lachen onder de struiken. Gewoon aarde onder men voetjes, voelt het prettigst aan.
                  Groetjes
                  ----JO

Comment

Ieder zijn goesting, maar ik hou het liever een beetje proper en 't water wat buiten
                    Hèhè, en gelijk heb je... Heb jij een stoffer en vuilblik in je tentje ???

Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
                    Ik ben al eens met men tentje, tripod, camera etc.. achterover gegaan door het wegschuiven van men stoeltje op een grondzeiltje.
                    De mezen lagen krom van het lachen onder de struiken.
                    Haha
                    Ik heb ooit eens te lang in de koude gezeten in mijn schuiltentje. Ik was - zonder dat ik het voelde aankomen - gewoon versteven. Toen ik door het (lage en kleine deurtje) naar buiten wilde, kon ik dat niet. Dan maar gewoon langzaam recht gaan staan en het tentje aldus omhoog getild en over mij getild - tot grote ontzetting van een toevallige wandelaar die net aan de overkant van de plas voorbijkwam...

Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik heb ook zo'n ameristep Outhouse Blind van de VS laten overkomen naar België voor een kleine 100€, terwijl die hier inderdaad zeker het dubbele kost. Tentje zet zeer gemakkelijk op en éénmaal je weet hoe het moet al even snel terug opgeborgen
                      Zoals al gezegd is het tentje misschien wel wat aan de hoge kant. Ik heb me 's morgens, als de zon nog laag staat, al zitten ergeren dat de schaduw van het tentje over mijn voederplek viel. Aan de andere kant kan je er wel eens in rechtstaan als je iets wil fotograferen die wat hoger zit.
                      Voor zijn geld is dit zeker geen slecht tentje, al zullen er zeker meer praktische tentje bestaan zoals op deze website: http://www.wildlifewatchingsupplies.co.uk/index.htm maar dan betaal je wel het 3 dubbele.
                      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

hmm, zijn er andere alternatieven ipv zo'n tentje?
                        Last edited by david_ve; 23 september 2008, 20:39.
                        nikon stuff

Comment

http://www.schuiltent.nl/?menu=artic...icleID=1220747

Neem hier eens een kijkje

Comment

Dat Buteo tentje op de webstek die Rikketik aanhaalt heb ik ook. Gemakkelijk ding met als nadeel dat de kijkgaten wat te hoog staan dus koop er ook een hoog plooistoeltje bij. Je kan er wel mooi in rechtstaan, dat is dan weer een voordeel - af en toe even stretchen is geen luxe..

Comment

Working...
                            X