Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wacom intuos 3 + waar kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wacom intuos 3 + waar kopen

ik zou mij een intuos 3 willen aanschaffen.
    ik denk de A5 te pakken.

maar waar koop je dit het best? via de site van wacom zelf?
    pixmania verkoopt ze ook, aan 50 euro minder dan wacom zelf.
    maar na een search kom ik tot de conclusie dat pixmania niet altijd even goed is.

waar koop je dit het best, mag ook een gewone winkel zijn.

alvast bedankt

Re: wacom intuos 3 + waar kopen

Als je geen dealer kan vinden die deze verkoopt is zoeken naar een Apple-dealer ook geen slecht gedacht ...

Apple is voor de grafische wereld en mits die USB aansluiting voor een Apple of PC toch hetzelfde is ...
    Die mannen hebben dat meestal liggen.

Pixmania kan goed zijn als je je geduld wil testen ... collegas van mij hebben er reeds een paar keer besteld en nooit op minder dan 1 maand hun materiaal gezien ... ja, wanneer het ondertussen op een ander al veel goedkoper geworden was.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Mac.c in Gent verkoopt die dingen :
      MAC.C verkoopt met advies, helpt u bij installaties en verzorgt eveneens upgrades en optimalisatie van uw bestaande setup

Ik weet niet of ze die altijd in voorraad hebben, maar anders zijn ze vlug binnen.

Comment

tot nu toe lijkt mij exell. be de goedkoopste
        310 euro incl btw.

Comment

http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=B7059&mscssid=
          maar niet op vooraad denk ik

Comment

Foto Konijnenberg levert ze voor 279 euro inclusief de btw uit voorraad.
            http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebi
              Foto Konijnenberg levert ze voor 279 euro inclusief de btw uit voorraad.
              Maar het duurt soms wel een paar weken voor je in België iets geleverd krijgt van hen ...
              Een collega kocht er een lens die op voorraad was (per mail bevestigd dat er voldoende waren) ... 5 weken later was ze geleverd.
              Deed de bestelling, deed de betaling en wachtte rustig af ... geen bevestiging, geen bericht van verzending ... gewoon niets terug gekregen ... per telefoon niet bereikbaar en op mails antwoordden ze redelijk snel als het voor een bestelling was maar als het om een probleem te melden was pas anderhalve week later. Het is dan ook te ver om er maar vlug eens naartoe te bollen en je kan niet anders dan wachten tot ze goesting hebben om u te helpen.
              Dit is niet specifiek alleen een Konijnenberg-probleem maar is steeds vervelend als je er moeilijk zelf naartoe kan en je steeds vooraf moet betalen.
              Het is maar om te zeggen dat "voorraad" een niets-zeggend punt is om iets te bestellen ... het kan soms veel langer duren voor je iets hebt dan dat je het bij de winkel om de hoek moet bestellen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage
                tot nu toe lijkt mij exell. be de goedkoopste
                310 euro incl btw.
                Opletten want prijzen in de webwinkel zijn geen winkelprijzen ... en bij de prijs van de webwinkel komt 15€ transport bij.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

ik denk dat ik het dan maar bij computerwinkeltje ga gaan halen.

de site die rikketik hier aangeeft
                  329 euro. en ik ga het daar dan gaan afhalen.

Comment

De mijne komt van kamera-express.nl: nu 295,-

Als het niet te ver is of als je toch in de buurt bent kun je het eventueel afhalen.

Comment

Ik heb bij Pixmania nooit problemen gehad.
                      Betaald via Visa en afgehaald in een Kiala afhaalpunt.
                      Op 3 dagen had ik mijn spullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
                        Ik heb bij Pixmania nooit problemen gehad.
                        Betaald via Visa en afgehaald in een Kiala afhaalpunt.
                        Op 3 dagen had ik mijn spullen.
                        Het hangt er vanaf wat je bestelt ...
                        De collega waar ik het voordien over had heeft bij Pixmania ook al 2 keer besteld en ook twee keer meer dan een maand gewacht.
                        Wat ze doen ...
                        Koop je iets dat vast in prijs is dan heb je het snel maar koop je iets dat pas uit is zoals een nieuw type DSLR waarvan de prijs gegarandeerd gaat zakken, dan laten ze u wachten.
                        Ze bieden het aan voor een bepaalde prijs, jij betaalt en dan wachten ze tot de volgende prijsdaling voor ze zelf een bestelling plaatsen bij hun leverancier ... zo recupereren ze de betere prijs dat ze eerst gegeven hebben en drijven ze kunstmatig hun winsten op.
                        Voordeel voor hen is dat je ondertussen al besteld hebt en dat ze met uw geld kunnen spelen als je met overschrijving betaalde. Als je uiteindelijk je produkt krijgt, dan is het gegarandeerd op een ander al goedkoper beschikbaar. Wil je bij Pixmania iets snel geleverd hebben, dan is dit meestal enkel met zaken die bij hen minstens even duur zijn dan op een ander en vermoedelijk met een klein beetje zoeken nog een pak goedkoper te vinden zijn.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage
                          ik denk dat ik het dan maar bij computerwinkeltje ga gaan halen.

de site die rikketik hier aangeeft
                          329 euro. en ik ga het daar dan gaan afhalen.
                          Voor zaken waar geen fortuinen verschil zit in de prijs ga ik ook niet in het buitenland zitten zoeken en voor de rest haal ik liever af wat ik koop, zo betaal ik pas als ik mijn materiaal gezien heb ... ieder zijn keuze natuurlijk.

HCW is inderdaad voor zo'n zaken goed, ze zijn trouwens nog heel soepel wat garantie betreft ...
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Zeer onlangs is er een aanbieding geweest bij de ALDI.
                            Ga eens kijken bij enkele winkels of ze er nog een hebben.

Comment

Working...
                            X